וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחה בתקופה הרעה, הטלפונים לארגנטינה: כך הוארך החוזה של מסי

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, דיבר על החודשים שהובילו להשארת הפרעוש במועדון: "הוא הסמל הגדול בתולדות בארסה. דיברתי איתו בקיץ הקשה שעבר". וגם: התלונות לגבי המצב עם וראטי

אימג'בנק GettyImages

אחרי שנאלצה להסתפק אשתקד רק בזכייה בגביע המלך והחליפה את מאמנה לואיס אנריקה בארנסטו ואלוורדה, ההכנות של ברצלונה לעונת 2017/18 מתנהלות יחסית בעצלתיים ורכש משמעותי, מלבד אולי ג'רארד דאולופאו שהוחזר הביתה, עדיין לא נחת. יחד עם זאת, השבוע הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של ליאונל מסי עד קיץ 2021 ושבועיים לפני שהיא מתחילה מסע משחקים בארצות הברית מול יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד והיריבה הגדולה ריאל מדריד, התפנה נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו להעניק ריאיונות לתקשורת הקטלאנית.

כצפוי, הריאיון לא היה נשכני במיוחד ובכל זאת, ברתומאו אמר בו כמה דברים מסקרנים: "רונאלדיניו הביא למועדון שלנו את החיוך והקסם, אינייסטה את האיזון והרוגע, ומסי את האומנות והגאונות. הוא שינה את פני המועדון בעשור האחרון. זה העידן של ליאו מסי. כל התפיסה לגבי בארסה בעולם השתנתה בזכות מסי. אנשים מוכנים לתת הכל ולשלם הרבה כדי לראות אותו משחק במציאות. גם את ניימאר, פיקה והאחרים, אבל מעל כולם, את השחקן הטוב בעולם. הוא הסמל הכי גדול בתולדות המועדון".

על המו"מ עם מסי ואביו סיפר ברתולומאו: "אמרתי לחורחה כבר לפני לא מעט חודשים שאנחנו צריכים לשבת ולדבר. כולם יודעים שליאו עבר קיץ מאכזב בשנה שעברה, בגלל הפציעה. נתנו לעוד כמה חודשים לעבור ואז אמרתי לחורחה שכבר אין עוד הרבה זמן, כי החוזה עמד להיגמר בסוף העונה הקרובה. אמרתי לו שצריך להתחיל לדבר על ההארכה והוא אמר שאני אדבר עם הבן שלו. שוחחתי עם ליאו ושאלתי מה מצבו, כי ידעתי שהייתה לו תקופה רעה. אמרתי לו שצריך לדבר על העתיד והוא השיב 'אני רוצה להמשיך כאן. דבר עם אבא שלי'. ושם זה נגמר. בגלל זה, כששאלו אותי על הנושא, אמרתי שהכל בסדר. לא היה צורך לשכנע את ליאו להישאר ולרגע לא חששתי שהוא יעזוב. המו"מ עם חורחה לקח זמן סביר, כי אבא שלו חי בין רוסאריו לברצלונה ולפעמים קשה להתקדם טלפונית. כשהוא הגיע לברצלונה, ישבנו לשיחות, רק הוא ואני".

עוד הוסיף ברתומאו: "הארכנו חוזים לניימאר וסוארס, אבל זה לא היה תלוי בהארכה של מסי. ליאו היה הכי חשוב מבחינתנו ורציתי שהוא יראה שהמועדון עושה מאמצים להביא ולהשאיר את השחקנים הכי טובים שיש. לא אספר כמה ליאו יקבל בחוזה החדש, אבל הוא השחקן הטוב בעולם, השחקן הטוב בהיסטוריה ומגיע לו לקבל כסף בהתאם לכך. הוא השחקן שמרוויח הכי הרבה בעולם בענפי הספורט הקבוצתי, כי אף אחד לא מוביל את המועדון שלו כמו שליאו מסי מוביל את ברצלונה".

עוד בנושא:

ברצלונה הודיעה על הארכת חוזהו של ליאונל מסי עד 2021
ג'רארד פיקה על מסי: "חדשות נהדרות, בטוח שנמשיך לזכות בתארים"
תחקיר בספרד: ברצלונה הונתה את בעלי המנויים למשחקיה

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מסתכלים לעתיד. מסי/רויטרס

ברתומאו נשאל גם על נושאים אחרים, למשל התחקיר שטען כי בארסה הונתה את בעלי המנויים למשחקיה וגרפה על חשבונם מיליונים: "דורשים שאתפטר? לא. אני לא מתכוון להתפטר. יש לי אחריות. יש הרבה מאוד חברי מועדון שבחרו בנו להוביל את ברצלונה לפני שנתיים. הם האמינו בפרויקט שלנו".

על מרקו וראטי אמר הנשיא: "אנחנו מעוניינים להחתים אותו, הצוות המקצועי רוצה אותו ומאמין שהוא מתאים לסגנון של בארסה ואנחנו גם יודעים שהוא מאוד רוצה לבוא אלינו. אבל כשאתה מתקשר לפריס סן ז'רמן ומדבר עם הנשיא שלהם, הוא אומר שוראטי לא למכירה ושאין לו סעיף שחרור. זה משהו לא הוגן, שקיים רק בספרד ויוצר לנו בעיות, כי אתה לא יודע כמה עולה שחקן מליגה אחרת ולא יודע איפה להתחיל את המשא ומתן עליו. הכדורגל הספרדי תקוע מאחור במובן הזה. עד ה-31 באוגוסט, אני לא יודע אם נוכל להתחיל את המשא ומתן על וראטי".

לגבי שאר תכניות הרכש אמר ברתומאו: "אנחנו רוצים עוד שחקן אחד להגנה, אחד לקישור ואחד להתקפה. אולי עוד אחד או שניים חוץ מזה. זה הכיוון. עוד שחקן אחד בוודאות יעלה מברצלונה ב', מרלון. הוא יקבל הזדמנויות בקבוצה הבכירה ובמהלך משחקי קדם העונה, ואלווארד יעבוד עם שחקנים צעירים אחרים רבים ויחליט אם עוד מישהו מתאים לו. הוא עוד לא יודע אם הוא מעדיף סגל רחב או קצת יותר קצר".

עוד באותו נושא

ג'רארד פיקה על מסי: "חדשות נהדרות, בטוח שנמשיך לזכות בתארים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully