וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שמונה אוהדים נמחצו למוות במלאווי

עומס גדול על השערים לפני משחק ידידות במדינה האפריקאית הוביל לאסון. עשרות נפצעו. וגם: השחקן עם השם המוזר בעולם, הבן של רונאלדו הברזילאי במכביה והתכתבות בין רונאלדו הפורטוגלי לדוגמנית הבלארוסית

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

טרגדיה במלאווי

שמונה אוהדים - מתוכם שבעה ילדים - נמחצו היום למוות במדינה האפריקאית לפני משחק ידידות בין הקבוצות המקומיות ניאסה ביג בולטס וסילבר סטרייקרס, שהתקיים ביום העצמאות של המדינה. השערים לאצטדיון שמכיל 40 אלף איש אמורים היו להיפתח ב-18:30 ולאפשר כניסה חופשית לכל האוהדים, אולם לאחר עיכוב של שלוש שעות נרשם עומס גדול שהוביל לטרגדיה הגדולה. עשרות אנשים נפצעו.

seperator

כריסטיאנו רונאלדו והדוגמנית הבלארוסית

אחרי גביע הקונפדרציות החלו שמועות לפיהן כריסטיאנו רונאלדו, שנמצא במערכת יחסים בחודשים האחרונים עם ג'ורג'ינה רודריגס, יצר קשר עם הדוגמנית הבלארוסית קייט מטטסקיה. כעת, התקשורת הרוסית טוענת כי היא שמה את ידה על התכתבות הוואטספ בין השניים. רונאלדו שאל: "מה שלומך?" ומטטסקיה ענתה: "בסדר, ואתה? אני בהלם". הפורטוגלי הגיב: "למה? אני בסדר תודה" ולכך היא ענתה ב"כי אתה כותב אליי", כשהיא מדגישה את ה"אתה", מה ששיעשע את רונאלדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שחקן הכדורגל עם השם המוזר ביותר בעולם?

בתחילת השבוע אתלטיקו נסיונאל הקולומביאנית, הקבוצה הטובה בדרום אמריקה, חגגה את ניצחון קבוצת הנוער שלה 0:1 על גרמיו הברזילאית. בציוץ שלה נכתב כי כובש שער הניצחון היה שחקן צעיר בשם אפמאמחסונד גונסאלס. השם הלא שגרתי גרם לאוהדים רבים להרים גבה והם תהו האם מדובר בשחקן איסלנדי או לחלופין, האם חתול הלך בטעות על המקלדת של אנשי נסיונאל. לבסוף, התברר שהשחקן החביב הוא קולומביאני לכל דבר. מה פירוש השם שלו, EFMAMJJASOND, אתם שואלים? אלה ראשי התיבות של כל חודשי השנה, בספרדית כמובן. Enero, Febrero, Marzo, Abril, Mayo, Junio, Julio, Agosto, Septiembre, Ocrubre, Noviembre, Diciembre. נו, מילא.

בנו של רונאלדו במכביה

רונאלדו הברזילאי איחל לבנו, רונלד דומינגז לימה, שישתתף עם נבחרת ברזיל בכדורגל בטורניר הכדורגל של המכביה, המון בהצלחה. יצליח כמו אבא?

רפאל נדאל ניצל את הזמן הפנוי בווימבלדון כדי לכדרר עם הילדים המקומיים

הרפתקאות קליי תומפסון בסין

ושימו לב לאיירבול הזה שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully