וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין ממשיך בהפועל תל אביב בלאומית: "שמח להישאר בבית"

הקפטן סיכם על המשך דרכו במדים האדומים גם בליגת המשנה. דגני מחפש אופציות בחו"ל, אבל אם לא ימצא, מעדיף להישאר במתחם חודורוב. מוטי איוניר מחזיק בכמה מועמדים לעמדת החלוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל תל אביב הודיעה הערב (רביעי) שהקפטן אביחי ידין ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. בהודעה הקבוצה נכתב ש" קיימות מחלוקות כספיות, עליהן סוכם בין הצדדים לבררן במוסדות המתאימים". ידין אמר: "אני שמח להישאר בבית ולעשות הכל כדי להחזיר את המועדון למקום הראוי לו".

בין ידין להנהלה קיימת מחלוקת על כ-200 אלף שקל שהשחקן אומ ר שחייבים לו. השחקן טוען שמדובר בסכום שעבר להנהלה החדשה, בעוד זו טוענת שהסכום הוא מלפני הפירוק. הצדדים סיכמו על בוררות ושההחלטה שתתקבל בה, תהיה מקובלת על כולם.

לעומת ידין, הבלם אוראל דגני בודק בימים האחרונים אופציות באירופה. אם יקבל הצעה מעניינת הוא צפוי לעזוב את הקבוצה. אולם, מצד שני, החליט הבלם שאם יישאר בארץ, הוא ישחק רק בהפועל.

ימים לחוצים עוברים על דגני מאז הסתיימה העונה והפועל תל אביב ירדה לליגה הלאומית. למעשה, מאז שוקל הבלם את עתידו והעביר מסר ברור להנהלה בימים האחרונים כי בארץ ישחק רק בהפועל, אם חוזהו כמובן יכובד, אך הוא בודק אופציות מחו"ל. כרגע דגני לא מחזיק בהצעה ממשית, אך יקווה לכזאת עד ליציאה של הפועל למחנה האימון בחודש הבא. ישנם גורמים בכירים בהפועל שהעריכו שהסיכוי שהשחקן יעזוב גבוהה. עזיבה של דגני, שאמור להיות הבלם המוביל בעונה הבאה, עשויה להנחית בארץ בלם זר עם ניסיון.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב רכשה את טל בנש וגיא בדש מהפועל כפר סבא
מכבי חיפה הציעה 250 אלף יורו על אדי גוטליב: "הפועל תל אביב תצטרך להתגמש"
מוטי איוניר: "הפועל תל אביב צריכה שחקנים רעבים, אחרים שלא יהיו פה"

טל בנש שחקן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
מסומן כשחקן עם פוטנציאל. טל בנש/ברני ארדוב

בקבוצה עדיין מחפשים חלוץ זר. אחרי שהסיכויים של ז'ורדן פושה להגיע פחתו משמעותית, האדומים מחפשים עוד חיזוק משמעותי לחוד הקבוצה. למאמן מוטי איווניר מספר מועמדים, והוא ויחליט בימים הקרובים עם איזה מבין החלוצים להיכנס למשא ומתן רציני על מנת להחתימו.

בנושא אחר, בהפועל מסמנים את טל בנש, שנרכש אתמול (שני) מהפועל כפר סבא יחד עם גיא בדש, כשחקן עם פוטנציאל לשנים הבאות. יש לציין, כי לעומת בנש, בדש הוא החתמה של הנהלת הקבוצה. האחים ניסנוב טענו שקיבלו עליו המלצות חמות, ואיווניר, שלא מכיר את השחקן, נמנע מלהתערב בהחלטה. לא ברור כרגע אם בדש אכן יהיה בסגל של הקבוצה השנה, או יושאל לקבוצה אחרת כדי לצבור ניסיון ודקות משחק.

(עדגכון ראשון: 11:18)

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב רכשה את טל בנש וגיא בדש מהפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
שחקן מכבי הרצליה ז'ורדן פושה. מגד גוזני
מתרחק. ז'ורדן פושה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully