וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.6: גריזמן האריך חוזה באתלטיקו, דוגלאס קוסטה ליובה?

הצרפתי האריך חוזה עד 2022. הגברת הזקנה בעקבות הברזילאי של באיירן, ברצלונה בעקבות רנאטו סאנצ'ס, מוראטה הבהיר: "ההצעה של מנצ'סטר יונייטד משמעותית, ריאל תחליט".

רויטרס

העברות

* אנטואן גריזמן חתם על חוזה חדש באתלטיקו מדריד עד 2022. החלוץ הצרפתי הבטיח כי יישאר במועדון בעונה הקרובה כדי לסייע בתקופת המעבר לאצטדיון החדש ובהיעדר אפשרות לרכש.

* יומיים אחרי הניצחון על נבחרת ישראל, הודיע ג'אני דה ביאזי על עזיבת נבחרת אלבניה בתום קמפיין מוקדמות המונדיאל. המאמן האיטלקי היה חתום על ההעפלה ליורו 2016 וזכה למעמד של גיבור באלבניה.

* רומא הודיעה: אוזביו די פרנצ'סקו מונה למאמן החדש. האיטלקי בן ה-47, שאימן בחמש השנים האחרונות את ססואולו, חתם לשנתיים. לידיעה המלאה

* רומא רכשה את הבלם המקסיקני בן ה-29 הקטור מורנו מפ.ס.וו תמורת 6 מיליון יורו.

* בלמה בן ה-19 של הראקלס אלמלו, ג'סטין הוגמה, עובר להופנהיים. השחקן הצעיר לא החמיץ העונה אפילו דקת משחק אחת בליגה ההולנדית, והוא חתם על חוזה עד 2021.

* עוד בהופנהיים: נדים אמירי, קשרה בן ה-20 שהוזכר כמועמד לבאיירן מינכן, האריך את חוזהו במועדון עד 2020.

* השוער בן ה-35 לורן פיונייה האריך את חוזהו במונפלייה בעונה נוספת, שתהיה ה-20 (!) שלו במועדון.

* שטרסבורג, העולה החדשה לליג 1 בצרפת, החתימה לשנתיים את המגן הימני קני לאלה (25) שסיים את חוזהו בלאנס.

* רודולפו, 30, בלם בשיקטאש בשנתיים האחרונות, חזר לברזיל והוצג כשחקן החדש של פלמנגו.

* איינטרכט פרנקפורט הודיעה על החתמתו של הבלם המקסיקני בן ה-23, קרלוס סאלסדו, ששיחק בעונה החולפת בפיורנטינה ונרכש מגואדלחארה המקסיקנית. הוא יהיה המקסיקני השני אצל הנשרים ויחבור אל מרקו פביאן.

שמועות

* אלברו מוראטה צוטט ב"קאלצ'ומרקאטו" כאומר: "אני יכול להעיד שההצעה של מנצ'סטר יונייטד משמעותית מאוד. מכאן זו החלטה של ריאל מדריד".

* מתמודדת מפתיעה במירוץ להחתמתו של ריאד מחרז: יובנטוס הפכה על פי ה"מירור" לפייבוריטית להחתמתו של קשר לסטר סיטי, זאת לאחר שצ'לסי וארסנל נרתעו מתג המחיר שהשועלים נתנו לשחקן, שעומד על כ-50 מיליון ליש"ט.

* נשיא סביליה הודיע שאין כל סיכום עם יובנטוס לגבי סטיבן אנזונזי. "ננהל איתם משא ומתן, אבל אנחנו לא יודעים אם זה יקרה השבוע", אמר חוסה קסטרו. "אני לא מודע לסיכום שלו עם יובה".

* ב"סקיי איטליה" נטען כי יובנטוס חזרה לאופציית פדריקו ברנרדסקי ומנסה לצרפו מפיורנטינה, שלא מוכנה למכור את שחקן נבחרת איטליה ואף הציעה לו חוזה חדש. ברנרדסקי סירב לחתום על חוזה חדש, ואם יתעקש הוא עשוי להימכר תמורת 40 מיליון יורו.

* פריס סן ז'רמן הגישה הצעה נוספת למרקו וראטי כדי שיאריך את חוזהו. כזכור, הקשר האיטלקי ביקש לעזוב את הקבוצה, אבל פ.ס.ז' הודיעה כי תסרב למכור אותו כרגע ומוכנה להציע לו שכר גבוה יותר אם יחתום על חוזה מעבר לזה הנוכחי (עד 2021).

* פרטי החוזה של קלאודיו ראניירי נחשפים: המאמן האיטלקי הוותיק כבר סיכם את תנאיו בנאנט, יחתום על חוזה לשנתיים ויביא עמו לפחות ארבעה עוזרים. הדבר היחיד שמעכב חתימה רשמית הוא סעיף ארכאי במנהלת הליגה הצרפתית, לפיו אין אפשרות להעסיק מאמן מעל גיל 65.

* לורנצו פלגריני, הקשר בן ה-20 שפתח ביום ראשון בהרכב נבחרת איטליה, מתקרב לרומא. הג'אלורוסי מחזיקים באופציה לרכוש את הקשר בחזרה מססואולו תמורת 10 מיליון יורו, ונראה כי ינצלו אותה, לבקשת המאמן אוזביו די פרנצ'סקו שצפוי לעשות מסלול זהה ולחתום בקרוב.

* מילאן ואטאלנטה ממשיכות לעשות עסקים יחד, ועל פי דיווחים באיטליה קרובות לסכם על מעבר של החלוץ לוקה וידו לקבוצה מברגמו. למילאן תהיה אופציה לרכוש בחזרה את תוצר מחלקת הנוער שלה, שכבש ארבעה שערים בחצי עונה בצ'יטאדלה מהסרייה B וזכה עם הנבחרת עד גיל 20 במונדיאליטו.

* הצמד של לי גריפית'ס לרשת נבחרת אנגליה הגביר את ההתעניינות בו מצד קבוצות הפרמיירליג, כשב"דיילי מירור" דווח כי ווסט ברומיץ' וניוקאסל הן המובילות במרוץ אחר החלוץ הסקוטי הלוהט של סלטיק.

* הרטה ברלין רוצה לנצל את הכסף שנכנס ממכירת ג'ון ברוקס ובוחנת אפשרות לרכוש מניס את הקשר הצעיר ונסן קוזיילו, בו מעוניינת גם מילאן.

* על פי "פראנס פוטבול", ז'ורדן פושה, חלוצה של מכבי הרצליה מהליגה הלאומית בישראל, מבוקש במונפלייה, אמיין וטרואה. לידיעה המלאה

* אחרי חסוס ואייחו, נראה שריאל מדריד מחזירה בוגר קנטרה נוסף בדמות בורחה מיוראל. החלוץ שרשם 21 הופעות בוולפסבורג, ישוב לסגל של אלופת אירופה במקום מריאנו דיאס שיחפש קבוצה חדשה.

שחקן מכבי הרצליה ז'ורדן פושה. מגד גוזני
מהלאומית לליג 1? ז'ורדן פושה/מגד גוזני

* באתר "גול" מדווחים כי דוגלאס קוסטה מבאיירן מינכן, שהוזכר כמועמד להצטרף לברצלונה, הוא יעד הרכש המרכזי של מסימיליאנו אלגרי ויובנטוס לפגרה. הגברת הזקנה מוכנה לשלם תמורתו כ-35 מיליון יורו.

* דניס סוארס, שאכזב בעונה החולפת בברצלונה, נחוש להישאר ולהוכיח את עצמו תחת שרביטו של המאמן החדש ארנסטו ולווארדה: "אין לי ספק שאישאר. זו עונה חדשה, מאמן חדש וציפיות חדשות. אילחם כדי להראות מה אני שווה".

* עוד בברצלונה: ב"דיילי מייל" הבריטי מדווחים שקשר באיירן מינכן רנאטו סאנצ'ס לא מעוניין לעבור למנצ'סטר יונייטד שהגישה עליו הצעה, ונחוש לעבור דווקא למועדון הפאר הקטלאני שהביע בו עניין בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully