וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטאן גריזמן במסר לאוהדי אתלטיקו מדריד: "עכשיו, יותר מתמיד, כולנו יחד"

החלוץ הצרפתי התבטא לאחר שנודע שהקבוצה לא תוכל להחתים שחקנים הקיץ. גריזמן מבוקש במנצ'סטר יונייטד, שעל פי ה"דיילי מירור" שמה עין על חלופה בדמותו של חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
נשאר באתלטיקו? גריזמן חוגג/רויטרס

האם הוא יישאר? אנטואן גריזמן הוא שחקנה הראשון של אתלטיקו מדריד ששולח מסר לאוהדים לאחר שהערעור שהמועדון הגיש ל-CAS נדחה, וקבע שהקבוצה לא תוכל להחתים שחקנים בקיץ הקרוב. "עכשיו, יותר מתמיד #אתלטיקו #כולם ביחד" הייתה ההודעה שפרסם היום (חמישי) החלוץ הצרפתי בטוויטר. גריזמן מבוקש בהמון מועדונים באירופה ובמיוחד במנצ'סטר יונייטד, וכעת, שידוע שהקולצ'ונרוס לא יוכלו להתחזק בחלון ההעברות, עולה השאלה האם גריזמן ירצה להישאר במדריד עונה נוספת.

מאז שהסתיימה העונה הנוכחית, גריזמן נמצא בחופשה במולדתו, צרפת. הוא התראיין מספר פעמים והתבטא בנוגע בקשר למעבר עתידי למנצ'סטר יונייטד, אך נראה שהמסר האחרון שלו לאוהדי אתלטיקו מדריד יכול להרגיע אותם ולהבטיח את הישארותו במועדון.

העיתונאי הספרדי המוערך גיים בלאגה אמר לרשת "סקיי" בעניינו: "משהו קרה בשעות האחרונות. העניין של יונייטד בגריזמן קצת ירד, אבל נשמע לי שהוא עצמו קצת שינה את דעתו והחליט להישאר באתלטיקו מדריד". בו בזמן, על פי דיווח ב"דיילי מירור", הקבוצה של ז'וזה מוריניו תעבור להתרכז בחלוץ צרפתי אחר - אלכסנדר לקאזט מליון, עבורו היא מוכנה לשלם 50 מיליון ליש"ט.

עוד בנושא:

אתלטיקו מדריד: הערעור של הקבוצה נדחה, לא תוכל לצרף שחקנים הקיץ
אנטואן גריזמן: "60 אחוזים שאשחק במנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully