וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו: "אם נשחק ביחד, נוכל לשמור על הבית"

26.5.2017 / 15:40

בפיגור 1:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף תארח מכבי חיפה את הפועל חולון (21:00, ספורט 5), ותקווה לשים מאחוריה את ההפסד הדרמטי בשתי הארכות מהמשחק הראשון. כמה מאות סגולים ינסו לתת לחולון אווירה ביתית ברוממה

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. לירון מולדובן
לא היה טוב במשחק הראשון. גרגורי ורגאס/לירון מולדובן

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת) עם משחק מספר 2 בו תארח מכבי חיפה את הפועל חולון (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, דן ילון וגיא שמואלי). המשחק הראשון בסדרה היה נהדר והסתיים בניצחון של חולון 99:104 אחרי שתי הארכות. בחולון התעלה טו הולוואי עם 34 נקודות, כשבצד הירוק הוביל עמית שמחון שישה קלעים בספרות כפולות כשקלע 22 נקודות.

אכזבה גדולה שררה במכבי חיפה אחרי ההפסד במשחק הראשון בחולון. גם לפני תום הזמן החוקי וגם לפני תום הארכה יכלו הירוקים להכריע את המשחק אבל זריקות לא טובות של גרגורי ורגאס שסיים משחק לא טוב עם 10 נקודות ב-5 מ-13 מהשדה, מנעו מהקבוצה את לקיחת יתרון הביתיות. למרות זאת, בסביבת המועדון מאמינים כי העובדה שהצליחו לכפות משחק צמוד בחולון מעידה על ההזדמנות שיש לקבוצה לעשות את העבודה ולהגיע לפיינל פור אחרי שנתיים בהם כשלו במשימה. בחיפה מאמינים כי קהל רב יגיע למשחק הבית ברוממה, ויצפו ליכולת התקפית טובה יותר של ורגאס.

"אנחנו צריכים להגיע למשחק עם אותה רמת אגרסיביות ועם אותו הרצון מהמשחק הראשון", אמר עופר רחימי לקראת המשחק, "אני מקווה שהפעם נעשה את העבודה בצורה יותר מדויקת ונצליח להשוות את הסדרה". ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "אנחנו צריכים לבוא ולשחק אפילו יותר אינטנסיבי במשחק שתיים. חולון הוכיחו שהם קבוצה חזקה, אבל אם נשחק ביחד לאורך כל 40 הדקות, נוכל לשמור על הבית ולהעביר את המומנטום של הסדרה לצד שלנו".

למרות שבשלבים ארוכים של המשחק נראתה פחות טוב ממכבי חיפה, ועל אף משחק נפל של הסקורר הגדול שלה ג'יימס בל, הפועל חולון עמדה בלחץ במשחק הבכורה בפלייאוף ושמרה על יתרון הביתיות. הסגולים, שסיימו את העונה במקום הראשון בטבלה, יודעים שביכולת דומה הם יתקשו לחזור עם יתרון של שני משחקים לקראת המשחק השלישי, ויצטרכו תצוגה טובה יותר של בל ווגם של ג'ורדן טיילור שעל אף 13 נקודות שקלע, היה רחוק משיאו. בחולון אף מתכוננים לטיפול אחר של הירוקים בטו הולוואי. כמה מאות סגולים צפויים לעשות את הדרך לרוממה במוצאי שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully