וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מכבי חיפה ממתינים לתשובות, אופציית עומרי בן הרוש נבדקת

25.5.2017 / 12:21

אם אדי גוטליב, עימו התגלעו פערים לא יגיע, שחקנה של מכבי תל אביב שהוזכר כמועמד לתפקיד המגן השמאלי עשוי להגיע כבלם נוסף. חלק אנשי הצוות המקצועי יקבלו תשובה בשבוע הבא

אדי גוטליב שחקן הפועל תל אביב עם גל שיש. יוסי ציפקיס
מכבי חיפה לא מתכוונת להתחרות בהצעות אחרות. גוטליב/יוסי ציפקיס

לאחר שהתגלעו פערים בעסקת אדי גוטליב, מכבי חיפה בודקת גם את אופציית עומרי בן הרוש. כזכור, הבלם הוזכר כמועמד להגיע לתפקיד המגן השמאלי אולם גיא לוזון מעדיף אותו כבלם וכמגן שמאלי מחליף. במועדון עשויים להגיש לו הצעה בקרוב. בן הרוש מסיים חוזה במכבי תל אביב, שם הוחלט לא להאריך את החוזה שלו. לגבי גוטליב, במועדון לא מתכוונים להתחרות כרגע בהצעות אחרות עבור הבלם. הפועל תל אביב דורשת 400 אלף דולר עבורו. אגב, לא כולם בחיפה סבורים שהקבוצה זקוקה לבלם ישראלי בכל מחיר. שם יש מי שטוען כי החזרת עאיד חבשי לסגל עדיפה על כך.

עד מינוי המנהל הספורטיבי עשויים במועדון להודיע רק על הסיכום עם אליסון דוס סנטוס. פלוריאן קליין ממתין להחלטה סופית. בחיפה רוצים לסגור סופית עד תחילת השבוע את מגן שטוטגרט ונבחרת אוסטריה.

בקרוב מאוד תודיע חיפה למושאלים שלה מי מהם אמור להגיע לפתיחת האימונים. שם אישרו את הידיעה כי רז מאיר שמושאל לאשקלון, צפוי להגיע לפתיחת האימונים.

אנשי הצוות המקצועי יקבלו עד השבוע הבא הודעה לגבי עתידם במועדון. כזכור, בחיפה החליטו על מהפכה ארגונית במסגרתה זומנו עובדים ובעלי תפקידים בצוות המקצועי לשיחות במשרדי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully