וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מסי: הרשויות בספרד פתחו בחקירה נגד רונאלדו בחשד להעלמת מס

כוכב ריאל חשוד שהעלים מס בהיקף של כשמונה מיליון יורו בחשבונות פרטיים בספרד, התביעה דורשת עונש מאסר כמו של מסי. ברצלונה: ואלוורדה סימן את הררה כמטרת הרכש הראשונה

one
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
האשמות חמורות. רונאלדו/רויטרס

רק אתמול (רביעי) בישר בית המשפט העליון בספרד כי עונש המאסר של ליאונל מסי בגין העלמות מס סדרתיות יישאר על כנו (מסי לא באמת יישב בכלא אלא ימיר את העונש בעבודות שירות, כנהוג בספרד כשמדובר באנשים ללא רקע עברייני). הבוקר הגיעה עוד ידיעה מרעישה משלטונות המדינה: גם כריסטיאנו רונאלדו נמצא תחת חקירה, בחשד לעבירות דומות. בעיתון הספרדי "קאדנה" מדווח כי רשות המיסים החלה בחקירה סמויה נגד רונאלדו לפני מספר חודשים, בחשד שהעלים מס בהיקף של כשמונה מיליון יורו בין השנים 2011 ל-2014. בגלל שמדובר בסכומים גבוהים, החקירה כבר הועברה לצוות חקירה מיוחד. כמו כן, דווח כי התביעה תדרוש עונש מאסר דומה לזה של מסי.

יש לציין שמדובר בהאשמות נפרדות מאלו שכבר הועלו נגד רונאלדו בעבר. לפני מספר חודשים פוטבול ליקס פרסמה מסמכים המעידים על כך שכוכב ריאל מדריד הסתיר הכנסה של 150 מיליון יורו בחשבונות בנק סודיים באיי הבתולה ובשוויץ. מאז שההאשמות פורסמו, רונאלדו החליט להעביר את כל כספו לחשבונות פרטיים בספרד, אולם גם בפעילות הסדירה בהם, כך נראה, נמצאו דברים לא כשרים.

אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד. אתר יצרן
בדרך לקטאלוניה? הררה/אתר יצרן

עוד בספרד: "ספורט" הקטלאני מפרסם הבוקר בכותרת הראשית כי מטרת הרכש הראשונה של ארנסטו ואלוורדה, המועמד הכמעט וודאי לאמן את ברצלונה בעונה הבאה, היא אנדר הררה ממנצ'סטר יונייטד. ואלוורדה כבר החל לבנות את הסגל העתידי של בארסה והעביר להנהלה מספר אופציות לחיזוק, כשנראה שהקשר הספרדי נמצא מבחינתו בעדיפות עליונה. למרות זאת, צפויה לו מלחמה לא פשוטה. הררה חתום ביונייטד עם 2018, וז'וזה מוריניו נחוש להאריך לו את החוזה בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully