וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד נפגש עם הפועל תל אביב, בדרך לסגור כמאמן לעונה הבאה?

האדומים ממשיכים לחפש מאמן לעונה הבאה, וכרגע נראה כי דוד, שקיבל הצעה לשנתיים, הוא המועמד הכי רציני לתפקיד. אופה הציעה 250 אלף יורו תמורת אדי גוטליב, שמעדיף לחתום ברוסיה

יוסי ציפקיס

האם פרדי דוד יאמן את הפועל תל אביב בעונה הבאה? היום (רביעי) נפגשו בעלי הקבוצה, האחים ניסנוב, עם המאמן הוותיק ונראה כרגע כי יש רצון מבחינת שני הצדדים לחיבור שכזה. ההצעה לדוד היא לשנתיים, אך שיהיה לו חוזה מובטח גם במקרה שהקבוצה תעלה בחזרה לליגת העל בעונה הבאה. הוא צפוי להחזיר תשובה עד סוף השבוע. כזכור, דוד אימן הפועל לפני שלוש וחצי שנים מספר חודשים לאחר שהחליף את יוסי אבוקסיס בתפקיד.

מועמדותו של דוד עלתה על סדר היום בהפועל תל אביב לאחר שיוסי מזרחי ואלון חזן קיבלו פנייה להגיע אך סירבו. כרגע נראה כי הוא המועמד הכי רציני לרשת את מנחם קורצקי על הקווים, אך עם זאת, להפועל מעומדים נוספים לתפקיד ולא ברור כרגע אם יקיימו איתם פגישות.

מלבד זאת, נראה כי אדי גוטליב בדרכו לרוסיה. קבוצת פ.צ אופה הציעה על 250 אלף יורו במטרה לרכוש אותו לעונה הבאה. כרגע נראה כי הבלם מעדיף לצאת לרוסיה מאשר לחתום בקבוצה אחרת בארץ. הדברים תלויים גם בהפועל. כידוע מכבי חיפה גם מעוניינת בבלם וייתכן שתציע גבוה יותר מהקבוצה הרוסית.

עוד בנושא

יוסי מזרחי ואלון חזן סירבו לאמן את הפועל תל אביב
הפועל תל אביב דורשת ממכבי חיפה 400 אלף דולר על אדי גוטליב
הסיבה הפחות מוכרת לירידת הפועל תל אביב

פרדי דוד מאמן הפועל קטמון. מגד גוזני
נמצא המחליף לקורצקי? פרדי דוד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully