וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט העליון בספרד אישר: 21 חודשי מאסר לליאונל מסי

נדחה הערעור של הארגנטינאי של ברצלונה על עבירות המס: מסי ספג ביקורת, אך לא צפוי לשבת בכלא. ואלוורדה מכחיש שסיכם בקבוצה, ג'רארד פיקה חושף שיחה עם שחקני ריאל מדריד

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יוסי אלטר

בית המשפט העליון בספרד דחה היום (רביעי) את הערעור של ליאונל מסי ואישר את עונש 21 חודשי המאסר שעומד כנגד הכדורגלן. בחודש יולי 2016 בית משפט מקומי בברצלונה גזר על כוכב בארסה ועל אביו חורחה עונש מאסר על עבירות המס של הארגנטינאי. מסי הואשם בהעלמה של 4.1 מיליון יורו בין השנים 2007 עד 2009, אחרי שלא דיווח לרשווית בספרד על הכנסות מסחריות בסך 10.1 מיליון יורו. בפסיקה של בית המשפט העליון העונש של אביו של מסי הורד ל-15 חודשי מאסר בלבד.

מסי כמובן לא צפוי לשבת בכלא, מאחר שבספרד נהוג להמיר עונשים של פחות משנתיים מאסר לעונשים אחרים, כל עוד לא מדובר במקרי פשע חמורים. זו הסיבה שבגינה העונש שספג מסי הוא פחות משנתיים, ומסי צפוי להיענש בקנס כספי בלבד. בית המשפט ביקר את התנהלותם של עורכי דינו של מסי ונציגיו ש"לא שיתפו פעולה". מסי עצמו טען אז כי "אני רק משחק כדורגל, בטחתי באבי ובעורכי הדין שלי".

* למרות הדיווחים שכבר חתם בברצלונה, מאמנה לשעבר של אתלטיק בילבאו ארנסטו ואלוורדה הכחיש שהוא סיכם או חתם בשום קבוצה אחרת. "אין לי שום סיכום בשום קבוצה, לא חתמתי על שום חוזה, על אף שיש מגעים", כך אמר, "זו לא הפעם הראשונה שקבוצות גדולות מעוניינות בי, אבל הקבוצה שלי היא אתלטיק, ואפרד ממנה כראוי לפני שאתחייב לקבוצה אחרת".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
הוא לא ידע. מסי/רויטרס

אירועי חגיגות האליפות של ריאל מדריד מסרבים להירגע. הבלאנקוס צהלו יחד עם האוהדים שלהם בכיכר סיבלס כל הלילה שבין ראשון לשני לאחר הזכייה באליפות הראשונה מזה חמש שנים, אך ספגו לא מעט ביקורת על אותן חגיגות, אשר במהלכן בין היתר הצטרפו השחקנים לאוהדים לשירת "אינדיאנים, תגידו איך זה מרגיש?", לעבר אתלטיקו מדריד ו"פיקה, מזדיין, תצדיע לאלופה", לעבר בלם ברצלונה.

פיקה, שדאג להרגיז את אנשי ריאל פעם אחר פעם לאורך השנים האחרונות, דווקא לא נשמע נרגש במיוחד מהקריאות ואמר: "זה לא הפריע לי בכלל. זה הגיוני, אנשים. הם שמחים והם צריכים לחגוג את הרגע הגדול שלהם. מבחינתי זה ממש בסדר גמור". יחד עם זאת, פיקה סיפר כי הוא שוחח חברו לנבחרת ושחקן ריאל, דני קרבחאל, שהיה זה שהוביל את השירה נגדו בקרב השחקנים: "דיברנו בטלפון והכל בסדר בינינו".

עוד בנושא:

דיווח: ארנסטו ואלוורדה יחתום ביום שני לשלוש שנים בברצלונה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה צופה במשחק בין דויד פרר לבין מיכאיל קוקושקין. GettyImages
לא מתרגש בכלל. פיקה/GettyImages

בינתיים, מי שנמצא בדרך הבטוחה החוצה מברצלונה הוא הטורקי ארדה טוראן, שאתמול כבר ניקה את הלוקר שלו בחדר ההלבשה בקאמפ נואו, עוד לפני גמר הגביע מול אלאבס. טוראן הגיע לברצלונה תמורת 34 מיליון יורו, לבקשת לואיס אנריקה ובזמן שהקבוצה הייתה תחת העונש שאסר עליה לצרף שחקנים. בשל כך, הוא נאלץ להמתין חצי עונה בחוץ ומעולם לא ממש הצליח להשתלב. בעונה וחצי בקבוצה הוא כבש 15 שערים, רק חמישה מהם בליגה והוא לא שותף בארבעת המחזורים האחרונים של העונה הנוכחית.

*** עם סיום העונה, בספרד גם הציגו את הסטטיסטיקות הבולטות של הליגה. ליאונל מסי סיים כמובן כמלך השערים, עם 37. הוא גם רשם הכי הרבה בעיטות לשער, 131. לואיס סוארס היה מלך הבישולים העונה, עם 13, בעוד ניימאר מופיע ברשימה כמוביל הכדורים לקורות ולמשקוף (6) ומוביל הדריבלים המוצלחים (168).

מלבד הטריו של בארסה, ברשימת המובילים אפשר למצוא גם את מלך השערים בנגיחות (וויליאן חוסה מסוסיאדד עם שבעה), מלך המסירות המדויקות (סטיבן אנזונזי מסביליה עם 2,512), מלך החטיפות (מרקוס יורנטה מאלאבס עם 302), מלך ההצלות (גיירמו אוצ'ואה מגרנאדה עם 162) והזוכה בפרס הזמורה (יאן אובלק מאתלטיקו מדריד, שספג רק 33 שערים ב-36 הופעות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully