וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה האריך את החוזה באתלטיקו מדריד עד יוני 2024

הקשר בן ה-25, שנמצא כבר 17 שנים במועדון וגדל באקדמיה שלו, חתם על הארכת חוזה ואמר: "אתלטי היא המועדון של החיים שלי וזה כבוד גדול להיות חלק מהעתיד שלו". קאמינרו: "חדשות נהדרות"

אחרי שאנטואן גריזמן אמר בראיון שיש 60% שישחק בעונה הבאה במנצ'סטר יונייטד, קיבלו היום (שלישי) אוהדי אתלטיקו מדריד גם בשורות טובות. קוקה האריך את החוזה שלו אצל הקולצ'ונרוס עד 30 ביוני 2024. "אתלטי היא המועדון של החיים שלי וזה כבוד גדול להיות חלק מהעתיד של המועדון הזה", אמר הקשר בן ה-25 אחרי חתימתו. קוקה גדל באקדמיה של אתלטיקו מדריד ונמצא במועדון כבר 17 שנה. הוא עלה לבוגרים ב-2009 אחרי שלוש שנים באתלטיקו מדריד ב' ומאז משחק בקבוצה הבוגרת. בנוסף, יש לו 32 הופעות בנבחרת ספרד. קוקה זכה עם הקולצ'ונרוס באליפות ב-2013/14 ובגביע עונה לפני כן. הוא היה שותף לשתי העליות של אתלטי לגמר ליגת האלופות ב-2013/14 וב-2015/16.

המנהל הספורטיבי וכדורגלן העבר של אתלטיקו חוסה לואיס פרס קאמינרו אמר: "אלה חדשות נהדרות לכל הרוחיבלאנקוס. קוקה מסמל את מה שזה אומר להיות שחקן אתלטיקו. הוא שחקן חשוב מאוד לקבוצה, שעובד קשה עם איכויות נהדרות ועוד מקום רב מאוד לשיפור שהוא יכול להגיע אליו. הוא אחד המנהיגים בקבוצה וגדל מגיל צעיר מאוד עם הערכים של האקדמיה שלנו, אז העובדה שאנחנו יודעים שימשיך איתנו לעוד הרבה שנים אלה חדשות טובות. למרות גילו הצעיר, כבר יש לו הרבה ניסיון והוא הדוגמה לכל הילדים שהתאמנו באקדמיה שלנו. הוא זוכה להרבה כבוד ואני בטוח שיעשה היסטוריה עם המועדון".

שחקן אתלטיקו מדריד קוקה. רויטרס
נשאר רוחיבלאנקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully