וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "מחכה לנו משחק חשוב, נהריה קבוצה ביתית מאוד"

22.5.2017 / 22:21

קפטן הפועל ירושלים מוכן למשחק מספר אחת בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הקבוצה של אריק אלפסי: "אנחנו חייבים לשמור על הבית שלנו". אמארה סטודמאייר הפצוע לא יירשם למשחק

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
הלפרין מוכן לקרב/ברני ארדוב

הפועל ירושלים רוצה לפתוח את סדרת רבע גמר הפלייאוף מול עירוני נהריה ברגל ימין ולעלות ל-0:1 בסדרה. עם זאת סגנית האלופה תיאלץ להסתדר ללא אמארה סטודמאייר, שסובל מפציעה קלה ולא יירשם למשחק. מקרב הישראלים אור רון לא יירשם.

מאמן ירושלים סימונה פיאניג'אני אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מודעים לכך שהם יגיעו לשחק מולנו עם המון ביטחון, זו קבוצה עם המון כישרון וסגל טוב. חשוב לנו להתחיל את הסדרה בצורה טובה ובטח לנצח בבית שלנו. אני מקווה שהאוהדים ימשיכו להעניק לנו תמיכה נרחבת כמו תמיד. זה עכשיו זמן פלייאוף, זמן לתת את הכול. כולם נותנים את האקסטרה שלהם בזמנים כאלו. הצגנו יכולת טובה בחודש האחרון ויש לנו ביטחון מלא".

קפטן האדומים יותם הלפרין הוסיף: "זה מאוד חשוב שהמשחק הראשון הוא בבית שלנו. עד 5 משחקים לסיום העונה, לא הייתה ברורה לחלוטין תמונת המצב. אני שמח שהצלחנו להשיג יתרון בינתיות. מצפה לנו סדרה מאוד קשה מול נהריה, מדובר הרי בקבוצה מאוד ביתית, והם עשו עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully