וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "60 אחוזים שאשחק במנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה"

חלוץ אתלטיקו מדריד התראיין בתכנית אירוח בצרפת ודיבר על עתידו ועל מעבר אפשרי לשדים האדומים: "זו אפשרות, אקבל החלטה בנושא בשבועיים הקרובים". סעיף השחרור שלו: 100 מיליון יורו

האם מנצ'סטר יונייטד בדרך לעוד העברת ענק? אנטואן גריזמן התראיין הערב (שני) בצרפת ואמר שהסיכוי לכך לא רע בכלל. כוכב אתלטיקו מדריד הופיע בתכנית אירוח ודיבר על הסיכוי שישחק בעונה הבאה באולד טראפורד. "אני אחליט בשבועיים הקרובים לגבי עתידי", אמר גריזמן, וכשנשאל "אם אדבר איתך על מנצ'סטר יונייטד, כמו דייויד בקהאם, מה תענה לי?", אמר שהסיכוי לכך הוא 6 מ-10.

עוד בנושא:
הכול על מצבו של אנטואן גריזמן בקיץ הנוכחי

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
בדרך לאולד טראפורד? גריזמן/רויטרס

כוכב אתלטיקו בן ה-26 מחזיק בחוזה אצל הקולצ'ונרוס עד 2021 ועשוי לעזוב כבר בקיץ, על אף שמאמן הקבוצה דייגו סימאונה כבר הודיע שימשיך ויש לו קשר מצוין עם הצרפתי. השמועות שקושרות את גריזמן ליונייטד מסתובבות כבר זמן רב, אבל לאורך כל הזמן הזה הצרפתי לא אישר את הדברים ולא דיבר עליהם באופן גלוי כל כך כמו שעשה הערב. ייתכן שגריזמן מחכה לראות אם יונייטד תנצח את אייאקס ביום רביעי ותזכה בליגה האירופית, מה שיסדר לה את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה אחרי שסיימה את העונה בפרמיירליג במקום השישי בלבד.

אם ז'וזה מוריניו ינחית בקיץ את גריזמן, יונייטד תצטרך ככל הנראה להיפרד מ-100 מיליון יורו שהם סעיף השחרור שלו מאתלטיקו. זאת לאחר שגם בקיץ שעבר שפכו השדים האדומים סכומי כסף ענקיים על רכש כשבין היתר הם חתומים על ההעברה היקרה בכל הזמנים, של פול פוגבה תמורת 89 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully