וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: רוני לוי הבטיח מקום בפלייאוף העליון, קני סייף בישל

המאמן הישראלי השלים את המשימה עם אנורתוזיס, בזכות ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות - 1:4 בחוץ על קרמיוטיסה. רובן ראיוס שוב כבש צמד. קשר גנט שיחק 64 דקות ב-1:3 על מוסקרון

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בניגוד למכבי חיפה, הוא כבר בפלייאוף העליון. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

רוני לוי עמד הערב (ראשון) במשימה לשמה הובא לקדנציה שנייה כמאמן אנורתוזיס פמגוסטה. קבוצתו של המאמן הישראלי הביסה 1:4 בחוץ את קרמיוטיסה והבטיחה את המקום השישי והכרטיס לפלייאוף העליון בליגה הקפריסאית, מחזור אחד לתום העונה הסדירה. רובן ראיוס, אקס מכבי חיפה שכבש צמד באמצע השבוע בגביע, הוסיף צמד נוסף עם שני פנדלים מוצלחים (8 ו-45) אחרי שאנדרה אלבס הברזילאי נגח את הראשון בדקה ה-45. המארחת החמיצה פנדל ונעצרה פעמיים בקורה, לפני שפיליפה אוליביירה חתם בתוספת הזמן. אנורתוזיס עם רצף מרשים של שבעה ניצחונות רצופים, מתוכם חמישה בליגה.

* קני סייף פתח בהרכב גנט ובישל את השער הראשון ב-1:3 הביתי על מוסקרון. אחרי המחמאות על ההופעה בוומבלי וההדחה של טוטנהאם, הקשר הישראלי העביר כדור רוחב שפגע בשלושה שחקני הגנה בדקה השביעית והגיע לסמואל קאלו, שכבש מקרוב. יויה קובו (30) וז'רמי פרבה (52) הוסיפו, לפני שסייף הוחלף בדקה ה-64. רמי גרשון נותר על הספסל, אופיר דוידזאדה לא היה בסגל. גנט במקום השביעי, מרחק נקודה מהפלייאוף העליון בבלגיה.

* אופיר מזרחי ישב על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ של לוגאנו 0:1 על סנט גאלן בליגה השוויצרית. לוגאנו במקום השישי עם 26 נקודות אחרי 22 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully