וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: עומרי כספי שוחרר מניו אורלינס

הישראלי שסיפק 12 נקודות במשחק הבכורה שלו שבר את הבוהן וככל הנראה סיים את העונה דווקא לפני הקיץ הגורלי בו יהפוך שחקן חופשי. הפליקנס החליטו לא לחכות לו ולהחתים את רג'י וויליאמס

עומרי כספי, ניו אורלינס פליקנס. AP
כואב הלב. כספי/AP

זו ממש לא העונה של עומרי כספי. 24 שעות אחרי שרשם את הופעת הבכורה שלו בניו אורלינס, שוחרר הלילה (בין שישי לשבת) הישראלי הראשון ב-NBA מקבוצתו החדשה וכרגע הוא שחקן חופשי, כך לפי מספר כלי תקשורת בכירים בארצות הברית. כספי שבר את הבוהן אמש במשחק הבכורה שלו, בו קלע 12 נקודות בהפסד ליוסטון, ואמור להיעדר 4-6 שבועות. המשמעות: ככל הנראה סיים את העונה, וישוב למגרשי ה-NBA רק ב-2017/18.

התזמון לא יכול היה להגיע בתקופה גרועה יותר, שכן בקיץ הקרוב הפורוורד מסיים את חוזהו והופך לשחקן חופשי. בעונה שעברה, כשסיפק את הכדורסל הטוב בקריירה שלו, נדמה היה שהוא בדרך לחוזה עתק, אולם כעת, עתידו בליגה הטובה בעולם לוט בערפל.

לניו אורלינס, שנאבקת על הכרטיס השמיני והאחרון בפלייאוף המערב, לא נותרו ברירות, ובמועדון החליטו שלא לחכות עד שכספי יחזור מהפציעה על מנת לפנות מקום לרג'י וויליאמס, שחתם על חוזה זמני לעשרה ימים.

כספי בן ה-28 חווה העונה לא מעט פציעות ורשם 23 משחקים בלבד, בהם העמיד ממוצעים של 6.1 נקודות, 4 ריבאונדים ואסיסט למשחק.

"זה פשוט מבאס", אמר כספי המאוכזב בסיום המשחק אמש. "אני לא מצליח להיכנס לקצב העונה, אבל זה מה שקרה ואין מה לעשות עם זה. אני מקווה שאתאושש מהר יותר ממה שמעריכים ואשחק העונה". כספי סיפר ש"הסתכלתי על הבוהן שלי אחרי שנתקעתי באריק, ומיד ראיתי שהיא נפוחה. המשכתי לשחק ואמרתי לעצמי שנפענח במה מדובר מאוחר יותר. לצערי, התברר שזאת פציעה".

עוד בנושא:

עומרי כספי מתוסכל: "אני פשוט לא מצליח להיכנס לקצב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully