וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בברצלונה: ליאו מסי לא חגג את השער, הקהל שרק בוז, המאמן מתגונן

ברצלונה גברה 1:2 על לגאנס בזכות פנדל מפוקפק ושוב שמעה רטינות מהיציעים. בספרד תוהים למה מסי לא חגג, לואיס אנריקה מבקש: "תשרקו אליי, לא לשחקנים". דיווח: מסי הפציר בברצלונה להחתים את אנחל די מריה בקיץ

one

הפרצוף של ליאו מסי אמר הכל. הכוכב הארגנטינאי של ברצלונה כבש אתמול (ראשון) בדקה ה-90 את שער הניצחון לאלופה ב-1:2 על לגאנס, אבל אחריו מסי לא חייך, לא חגג, אפילו לא הביט מעלה עם אצבעות מונפות כהרגלו, אלא שמר על ארשת פנים רצינית, כמעט עצבנית. בתקשורת הספרדית האובססיבית כבר תהו "למה מסי לא חגג?", אבל האמת היא שגם הוא יודע את מה שכולם ראו: המצב לא במיטבו.

ליאונל מסי ברצלונה "חוגג" שער מול לגאנס לצד ז'רמי מתייה. AP
חגיגה מדכאת. מסי/AP

בארסה ניצחה אמש את היריבה הקטנה והצנועה בזכות פנדל מפוקפק בדקה ה-90, אחרי שעוד תגובה מופרזת של ניימאר הצליחה להביא את השופט לשרוק לפנדל, אבל ימים ספורים אחרי התבוסה בפריס, הקטלאנים שוב הציגו יכולת מקרטעת, ושוב שמעו את הקהל מוחה ושורק בוז. 63 אלף צופים "בלבד" נכחו אתמול בקאמפ נואו (הכי מעט העונה בליגה), וגם הם לא יכלו להתעלם מהעובדה שלגאנס סיכנה שוב ושוב את השער של ברצלונה, ורק שורה ארוכה של הצלות של טר סטגן מנעו הפסד.

"ציפינו שזה יהיה משחק מסובך עבורנו אחרי מה שהיה בליגת האלופות", הודה המאמן לואיס אנריקה, שעמד בימים האחרונים תחת לחץ גדול וביקורת מכל הכיוונים, "זה היה עול על כתפינו, וזה גבה מחיר. פתחנו עם שער מוקדם, שיחקנו טוב, אבל לשחקנים חסר ביטחון. בסופו של דבר ניצחנו, וניקח את הניצחון הזה בזרועות פתוחות. אני רואה גישה בלתי מתפשרת מצד השחקנים שלי, והניצחון הזה יעניק את הביטחון להשתפר בעתיד".

ובינתיים, בספרד מפרסמים דיווח מפתיע שלפיו ליאונל מסי הפציר בברצלונה להחתים בעונה הבאה את אנחל די מריה, כוכבה של פריס סן ז'רמן וחברו לנבחרת ארגנטינה. על פי הדיווח ב"דון באלון", מסי אף שוחח עם חורחה סמפאולי, מאמנה המצליח של סביליה שעשוי להיות יורשו של לואיס אנריקה בקיץ, וביקש ממנו להחתים את די מריה. כזכור, די מריה נתן את השנים היפות שלו דווקא בריאל מדריד. הקיצוני בן ה-29 אף זכה עם הבלאנקוס בליגת האלופות ב-2014 לפני שעזב למנצ'סטר יונייטד. אחרי עונה לא טובה בשדים האדומים, די מריה עבר לאלופת צרפת בקיץ הקודם. העונה די מריה מתנדנד בין הספסל להרכב של הצרפתים, אך רשם את משחקו הטוב ביותר העונה דווקא מול ברצלונה בליגת האלופות עם צמד ב-0:4 הענק במשחק הראשון של שמינית הגמר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. AP
יחבור למסי בברצלונה. אנחל די מריה/AP

לואיס אנריקה החמיא ליריבה וציין ש"ללגאנס לא היה מה להפסיד, והיא עשתה עבודה טובה מאוד, ומארק סיפק שלוש או ארבע הצלות". בסוף המאמן שמע את השריקות, ואמר ש"אני יודע שזה קשה, אבל מה שאנחנו צריכים זה תמיכה, לא שריקות נגד השחקנים".

מי שספג את השריקות הרמות ביותר היה שוב אנדרה גומש, שאחרי היכולת החלשה שהציג מול פריס סן ז'רמן, הוא הפך לסמל האכזבה של ברצלונה ואתמול שוב שמע שריקות בוז רועמות. "אני לא מבין את זה", אמר לואיס אנריקה, "זה לא נשמע לי הגיוני בתור אוהד. אבל זה ברור שכל אחד יכול להביע את חוסר הסיפוק שלו בדרך שהוא רוצה, זה פשוט מרגיז אותי במקרה של אנדרה".

לואיס אנריקה טוען שהוא יכול להבין שריקות שמופנות אליו. "כי אני המאמן", אמר, "אחרי פריס, זה ברור, זה הגיוני ואני מקבל כל ביקורת. אבל השחקנים על המגרש חייבים לקבל תמיכה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפרצוף שלו כבר הפך לקאלט. עוזרו של לואיס אנריקה אחרי שער הניצחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מארק אנדרה טר סטגן, אחד המצטיינים של בארסה, אמר ש"אני לא מבין את השריקות, כל מי שהיה על הדשא עשה את המיטב שלו, מה שאנחנו צריכים לעשות זה לתמוך אחד בשני. אנחנו צריכים את הקהל, ושנהיה מאוחדים".

אגב, ברצלונה רשמה במשחק ציון דרך ייחודי: בפעם הראשונה ב-188 שנותיה היא עלתה למשחק ליגה עם שחקן ספרדי אחד בלבד בהרכב. מדובר בסרג'י רוברטו, שגם היה אחד משלושה שחקני בית בהרכב (לצד מסי הארגנטנאי וראפיניה הברזילאי). לפני חמש שנים הייתה הפעם האחרונה שבה ברצלונה פתחה עם 11 שחקני בית. פיקה (שסוחב ארבעה צהובים, והמאמן לא רצה לסכנו לפני המשחק בקלדרון), אינייסטה (שעלה מהספסל ורשם הופעה 400) ובוסקטס לא פתחו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד שחקן בית/ספרדי על הספסל. ככה נראה פיקה אחרי שער הניצחון של מסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם פאקו טוען: לבארסה היה מזל, חוסר היכולת שלה לשלוט במשחק מותיר אותה חשופה מאוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully