וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאונל מסי כעס מאוד לאחר ההשפלה, הוא מחפש נקמה בפריס סן ז'רמן"

בתקשורת הקטאלנית התייחסו למצבו של כוכב ברצלונה לאחר ה-4:0 המשפיל: "שעות לאחר המשחק אביו הגיע לביתו כדי לנחם אותו. הוא היה מאוכזב מהטעות שעשה אשר הובילה לשער". סוארס: "מאמינים בעצמנו. לואיס אנריקה? כולנו אשמים"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
למרות הכול, הוא אופטימי. מסי/רויטרס

בברצלונה עדיין מלקקים את הפצעים לאחר ההשפלה הכואבת מול פריס סן ז'רמן. הקטאלנים הובסו 4:0 בבירת צרפת במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי האחרון, והם יהיו חייבים לכבוש ארבעה שערים לפחות ולא לספוג אם ברצונם להמשיך לשלב הבא.

בינתיים, בתקשורת הקטאלנית מספרים על הימים הקשים שעברו על ליאונל מסי מאז אותו הפסד צורם. העיתונאי גבריאל סאנס מ"אל מונדו דפורטיבו", כתב על מצבו של הפרעוש: "מסי מחכה בקוצר רוח ל-8 במרץ, היום שבו ייערך הגומלין מול פריס סן ז'רמן. הוא מחפש נקמה. שעות לאחר אותו הפסד הגיע אביו חורחה לביתו כדי לראות מה מצבו. הוא מצא את ליאו שפוף ומאוכזב. הוא כעס מאוד והיה מאוכזב מאיבוד הכדור שלו שהוביל לאחד השערים של הפריסאים".

סאנס המשיך: "הוא לא מאלה שיחפשו אשמים או יאשים אחרים. הוא מאשים את עצמו. הוא מודע לכך שאם ברצלונה תודח, הסיכויים שלו לזכות בנעל הזהב יפתחו באופן משמעותי, אך כמובן שזה לא מדאיג אותו יותר מדי. בסביבתו מלאי ביטחון לקראת הגומלין, מכיוון שמסי משדר אופטימיות. בנוסף, אני לא חושב שהתבוסה תשפיע על המשא ומתן שנערך על הארכת חוזהו בקבוצה".

בנוסף, פרסמו הבוקר באל מונדו ראיון עם לואיס סוארס, שהתייחס כמובן לתבוסה: "אם נבקיע שני שערים במחצית הראשונה, זה ישפיע על מצב הרוח שלנו. בעזרת התמיכה של הקהל נוכל לעשות זאת. אנחנו מאמינים בעצמנו מאוד, אנחנו ברצלונה. למרות זאת, זה יהיה קשה מאוד, אבל בכדורגל אין שום דבר שהוא בלתי אפשרי. לואיס אנריקה לא אשם, אלא כולנו אשמים".

עוד בנושא

במדריד חגגו: "ברצלונה הקטסטרופלית", "בוסקטס ירה בלואיס אנריקה"
פריס סן ז'רמן: די מריה חגג והזהיר: "ברצלונה תוכל בקלות לכבוש רביעייה בגומלין"
ברצלונה בהלם: לואיס אנריקה התעמת עם עיתונאי, אינייסטה: "יום אומלל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully