וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: לוזון יפתח עם רוקאביציה, הנהלים החדשים של בן שמעון

שלושה מאמנים יערכו בכורה בפתיחת המחזור ה-23: מאמן מכבי חיפה מצא מחליף לדמארי הפצוע, קינן יחזור למרכז ההגנה. מאמן אשדוד אוסר על פלאפונים בחדר ההלבשה, כפ"ס תעבור ל-3 בלמים

שלומי גבאי

משחקי המחזור

הפועל כפר סבא - מכבי חיפה (שבת, 16:00, אצטדיון לויטה)

בני יהודה - הפועל רעננה (שבת, 18:00, אצטדיון המושבה)

מ.ס אשדוד - בני סכנין (שבת, 18:15, אצטדיון ה-י"א)

מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה ( שבת, 20:30, אצטדיון נתניה)

הפועל אשקלון - מכבי פתח תקוה (ראשון, 19:00, אצטדיון אשקלון)

הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ראשון, האצטדיון החדש בחיפה, 20:15)

הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (שני, 21:00, אצטדיון המושבה)

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. מכבי חיפה, אתר רשמי
טבילת אש בכפר סבא. גיא לוזון/אתר רשמי, מכבי חיפה

13:30, מכבי חיפה: גיא לוזון יפתח עם ניקיטה רוקאביציה בחוד על חשבון עומר דמארי הפצוע. אניס אלושי כשיר ויהיה בסגל.


12:00, עירוני קרית שמונה: חלוצה הברזילאי של הקבוצה, מאוריסיו, לא ישחק מחר מול מכבי תל אביב בגלל כרטיסים צהובים. מי שיחזרו לסגל הם אורן ביטון ואחמד עאבד, שצפויים לקבל את המקום בהרכב לאחר שנעדרו מהמשחק האחרון (שלמה וייס).

11:00, מכבי חיפה: המאמן החדש של הירוקים גיא לוזון מתלבט לגבי שתי עמדות לקראת המשחק בכפר סבא. בעקבות הפציעה של עומר דמארי, יצטרך המאמן החדש לבחור בין ניקיטה רוקאביצה לפיטים עזמי בחוד. גם בקישור יש התלבטות בין אניס אלושי שסוחב פציעה לבין רועי קהת. מלבד דמארי הפצוע, ייעדרו מול הפועל כפר סבא גם מארק ואליינטה ועמית זנטי. דקל קינן צפוי לחזור למרכז ההגנה (יניב טוכמן).

10:45, הפועל כפר סבא: המאמן אלי כהן מרגיש שמגיעים מול הקבוצה יותר מדי בקלות למצבים ולכן הוא צפוי לפתוח מול מכבי חיפה עם שלושה בלמים, כך שדושאן מאטוביץ' יפתח כבלם. מי שאמור להחליף את מאטוביץ' בעמדת המגן השמאלי הוא סמי אליקים. טל בנש יפתח ככל הנראה כמגן ימני על חשבון ליאור לוי ובהתקפה ישחק סאני אומורגי כחלוץ בודד כך שאלי אלבז יירד לספסל. טל איילה ויובל יעקובוביץ' ימשיכו להיעדר בשל פציעות. מאוויס צ'יבוטה ירצה משחק אחרון בחוץ בשל הרחקה (יניב טוכמן).

10:30, מ.ס אשדוד: רן בן שמעון המאמן החדש הכניס נהלים חדשים למועדון. המאמן שהצטרף השבוע הבהיר לשחקנים כי בחדר ההלבשה לא יהיו יותר מכשירי טלפון ניידים. "יש לכם פינת אוכל קטנה ליד חדר הטיפולים. שם אתם יכולים לדבר. לא בחדר ההלבשה", הבהיר בן שמעון שגם דירג את הקנסות שיספגו השחקנים במידה ולא יעמדו בנוהל. "הראשון שייתפס יביא לכל השחקנים ארוחת בוקר. השני שייתפס יזמין את כולם למסעדה. אני מקווה שלא יהיה שלישי שייתפס, אבל אם יהיה נחליט כבר מה יהיה עונשו". בן שמעון צפוי להשאיר את מרבית השחקנים הזרים על הספסל מחר מול בני סכנין. קרוב לוודאי שרק קרלו ברוצ'יץ' יזכה לאשראי בהרכב. דין דוד צפוי לפתוח בהתקפה לצד אור אינברום (יניב טוכמן).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully