וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "בנזמה סתם את הפה לכל המבקרים". בעלי נאפולי ביקר את סארי

מאמן ריאל הילל את החלוץ שכבש וכיכב מול נאפולי, חאמס רודריגס הפתיע: "נשאר בקבוצה". דה לאורנטיס כעס בסיום: "בשביל מה אני מוציא כל כך הרבה כסף?". וגם: העקיצות של הבלאנקוס לברצלונה ושאקירה

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד גברה הערב (רביעי) 1:3 על נאפולי במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, בסנטיאגו ברנבאו. הבשורה המדאיגה מבחינת ריאל: סרחיו ראמוס נפצע אחרי התנגשות בחוסה קאייחון, הוחלף בדקה ה-70 ונראה במצב לא פשוט בסיום המשחק. על פי 'מארקה', הקפטן ייבדק והוא עלול להחמיץ שניים או שלושה משחקים.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה חוגג. רויטרס
לא ישכח את המשחק הזה. בנזמה/רויטרס

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר בסיום: "זה ניצחון משמעותי. אני מרוצה מהתוצאה למרות השער שספגנו. ההתמודדות עוד לא גמורה. אנחנו צריכים לנסוע לנאפולי ולהתכונן לסבול. ההתמודדות פתוחה ונצטרך להילחם כדי להעפיל. בנזמה הוכיח שיש לו אופי חזק. דווקא בתקופה בה הוא סופג ביקורות, הוא השיב בצורה הכי טובה שאפשר".

זידאן החמיא יותר מכל לקרים בנזמה, שכבש והציג יכולת טובה אחרי תקופה פחות מרשימה: "לקרים יש אופי חזק מאוד, הוא הראה היום לכל המבקרים מה הוא באמת שווה. אולי עכשיו הם יהיו בשקט. הגיע לו לכבוש כי הוא איים על ההגנה שלהם לאורך כל המשחק".

בנזמה הוסיף: "אני חי עם הביקורות. אני עובד קשה באימונים ואני גאה לעזור לריאל מדריד. לפעמים אתה כובש, ולפעמים זה לא הולך. לשמוע את האוהדים מריעים לי נתן לי הרבה ביטחון, וזה מאוד חשוב לשחקן בעמדה שלי".

קאסמירו על השער הנפלא שכבש: "זה משהו שאני מנסה הרבה, בעיקר כי אני חייב לנצל את היציאות שלי קדימה. חשוב לאיים על השער בשביל שחקן בעמדה שלי".

חאמס רודריגס נשמע מפויס בסיום: "חשבתי הרבה על העתיד שלי. ריאל מדריד זה מועדון נפלא ואני רוצה להישאר פה הרבה שנים. אהיה פה בעונה הבאה. כאן תמיד רציתי להיות. לאחרונה אני משחק יותר ויותר וזה משנה הכול. תמיד אמרתי שההעדפה שלי היא להישאר, יש לי כימיה טובה עם זידאן. הוא מאמן נהדר ואפילו בנאדם טוב יותר".

במדריד שמחו מהתוצאה של הקבוצה שלהם, אבל לא פספסו הזדמנו גם לחגוג על הדם של ברצלונה. לפני שריקת הפתיחה אמש הוקרן על המסך הגדול בסנטיאגו ברנבאו תקציר ההפסד 4:0 של ברצלונה לפריס סן ז'רמן, כשכל שער מלווה בקריאות עידוד גדולות. בנוסף, במדריד החלו להפיץ תמונה ישנה של בת זוגו של שנוא נפשם פיקה, בה היא נראית מסמנת בידיה את התוצאה 0:4. במקור שאקירה העלתה את התמונה ביום הולדתה ה-40, אך כעת התמונה קיבלה משמעות שונה לחלוטין, לא מעט בעזרת אוהדי ריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תקציר התבוסה של ברצלונה על מסכי הסנטיאגו ברנבאו

שאקירה מסמנת 0:4. אינסטגרם, צילום מסך
והנה התמונה של שאקירה/צילום מסך, אינסטגרם

בעלי נאפולי, אאורליו דה לאורנטיס, זעם על היכולת של הקבוצה בסיום: "השחקנים הגיעו בלי האומץ הנאפולטיני למשחק. היחיד שהוכיח שיש לו את זה הוא אינסינייה, שכבש שער ערמומי. השחקנים שלנו לא היו קיימים על הדשא. נכנעו בלי מאבק לריאל מדריד, שאפילו לא שיחקה טוב במיוחד. המפגש בנאפולי יהיה חשוב מאוד, אבל אם ריאל תכבוש שם, אני מניח שאותם שחקנים יקרסו שוב. אני לא רוצה להיכנס להחלטות של סארי, אולי אני לא מסכים עם כל הבחירות שלו. הוא יכול לשנות טקטיקה פעם בכמה זמן, היה צריך להיגמר 5:0. אני מוציא כל כך הרבה כסף ובסוף תמיד אותם שחקנים משחקים".

מאוריסיו סארי הגיע למסיבת העיתונאים לאחר המשחק כאשר הוא אינו מודע לדבריו של דה לאורנטיס, וכאשר נשאל על כך ענה: "אני זה שנמצא באימונים ואני מחליט. הנשיא צריך לדבר איתי ולא עם התקשורת על הרעיונות שלו".

על המשחק: "ההבדל היחיד בהשוואה למשחק הרגיל שלנו היה כמות איבודי הכדור שלנו בהתקפות המעבר. זה הקשה מאוד על ההגנה שלנו. התמודדנו מול הקבוצה הטובה בעולם, אבל חבל שטעינו כל כך הרבה. ננסה לנצח 0:2 בגומלין, אבל אני לא חושב שריאל מדריד תסכים לזה.

"לשחק בכזה אצטדיון נגד כזו קבוצה זה דבר מאתגר עבור שחקנים צעירים, אבל ככה שחקנים מתפתחים. אני חושב שריאל שיחקה את משחקה הטוב ביותר בשלושת החודשים האחרונים, ואנחנו לא היינו במיטבנו. אולי הם ינצחו אותנו בשישה-שבעה מפגשים מתוך עשרה, אבל אני מרגיש שאנחנו יכולים להתמודד מולם. ניתן הכול ונראה מה יקרה".

כובש שער היתרון הזמני של נאפולי, לורנצו אינסינייה, אמר בסיום: "למרות התוצאה, אני חושב ששיחקנו טוב. אני רוצה לברך את חברי לקבוצה כי נלחמנו עד השנייה האחרונה. נחזור לגומלין בבית ואני בטוח שנילחם אפילו יותר חזק. ריאל מדריד היא אלופת העולם, קבוצה עם סגל נפלא, אבל למען האמת לא ראיתי הבדל גדול כמו שהתוצאה מרמזת. עשינו יותר מידי טעויות, אבל זה רק ידחוף אותנו לעבוד קשה".

seperator

* קארים בנזמה עקף את תיירי הנרי ככובש הצרפתי המצטיין בליגת האלופות. על הדרך הוא גם התייצב במקום החמישי בכובשי כל הזמנים במפעל, עם 51. השחקן הבא ברשימה: רוד ואן ניסטלרוי עם 56.

* היה זה השער השלישי שהצרפתי הבקיע העונה בראש בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר במפעל.

* כמו כן, כבש בנזמה זה משחק רביעי רצוף בליגת האלופות, ובכך השווה את הרצף הארוך ביותר שלו.

* כריסטיאנו רונאלדו לא כבש כבר 523 דקות ברציפות בליגת האלופות, הבצורת הארוכה ביותר שלו במדי ריאל מדריד.

* זו הפעם השביעית בהיסטוריה שריאל מדריד מנצחת 1:3 את המשחק הראשון בשלב נוקאאוט אירופי, בארבע משש הפעמים הקודמות זה לא הספיק לה להעפלה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. רויטרס
לא מוצא את הרשת. רונאלדו/רויטרס

* השער של לורנצו אינסינייה היה המהיר ביותר שריאל מדריד ספגה בבית בליגת האלופות מאז אוקטובר 2007.

* דני קרבחאל רשם את הבישול השישי שלו העונה - יותר מכל מגן אחר מהליגה הספרדית.

* מאז 2012/13, אף שחקן לא בישל יותר פעמים בליגת האלופות מכריסטיאנו רונאלדו (16).

* העונה הפורטוגלי בישל חמש פעמים בליגת האלופות - יותר מבכל עונה אחרת.

* טוני קרוס כבש את שערו הראשון במדי ריאל מדריד בליגת האלופות.

* קאסמירו כבש את שערו השני בליגת האלופות. גם הראשון היה מחוץ לרחבה.

* נאפולי הפסידה לראשונה אחרי 18 משחקים בכל המסגרות.

אוהדי ריאל מדריד נהנו עוד לפני פתיחת המשחק, כאשר על המסך באצטדיון הוקרן תקציר התבוסה של ברצלונה מאמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully