וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדונר: "מסי לא רק מדבר על הערכים של ברצלונה, אלא גם מממש אותם"

סגן נשיא ברצלונה הגיע לירושלים, נפגש עם הנשיא ריבלין ויו"ר האופוזיציה הרצוג והצהיר: "אנחנו לא מתעניינים בפוליטיקה, העבודה שלנו מתמקדת בילדים ובערכים". ריבלין: "עלינו למצוא דרך לחבר בין האנשים"

צילום: רוני כנפו עריכה: מתן חדד

אחרי שביקר אמש (שני) במתנ"ס בלוד, סגן נשיא ברצלונה ג'ורדי קרדונר הגיע היום לירושלים, שם נפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין ויושב ראש האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג. חלק מהביקור של סגן הנשיא, המנהל גם את הקרן הפילנתרופית של האלופה הספרדית, היא בחינה של אפשרות לשיתוף פעולה של פעילויות הקרן בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריבלין וסגן נשיא ברצלונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הביקור סיפר הנשיא על אהבתו המיוחד למשחק: "את העשייה הקהילתית שלכם צריך להדהד בעולם כולו. לכאורה אנחנו עוסקים 'רק' בכדורגל, אבל בעצם מדובר באנושיות, במתן האפשרות לחיבור בין אנשים וגישור על פערים. בית הנשיא פועל בכדי לגשר בין שחקנים מכל השבטים, להביא אותם לשחק יחד, גם כאן על כר הדשא בבית הנשיא. אנו מעניקים גביע מיוחד, 'מגן הכבוד', לקבוצות שמקדישות זמן לגישור על פערים, מגן זה מוענק בכל שנה. כשאנו מלמדים נערים כי על המגרש, אין הבדל בינינו אנחנו גם יוצרים את ההבנה שאנחנו חיים יחד, ושזו לא גזירת גורל, לא נגזר עלינו, אנחנו יכולים לחיות יחד בכבוד הדדי. עלינו למצוא דרך לחבר בין האנשים ולא רק ליצור חזון אלא גם עשייה ממשית ליצירת חיים משותפים".

קרדונר הוסיף: "אנחנו מסכימים במאת האחוזים וזו מטרת הקבוצה והקרן. אנחנו משחקים כדורגל ומנצחים במשחקים, אך עם רגישות חברתית. השחקנים הגדולים של הקבוצה, דוגמת ליאונל מסי, לא רק מדברים ערכים, אלא ממשים אותם הלכה למעשה. אנחנו לא מתעניינים בפוליטיקה, העבודה שלנו מתמקדת בילדים ובערכים. אנו מבטיחים מאה אחוז הצלחה כי אנו עובדים מההתחלה, מהבסיס ומלמדים אותם שכל חלומותיהם, אם ישחקו משחק הוגן, יתגשמו. גם לנו יש קונפליקטים ובעיות, אך כשאנשים באצטדיון והם מרגישים את ברצלונה, המרחקים מטשטשים, כשיש מטרה שניתן לחלוק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סגן נשיא ברצלונה ג'ורדי קרדונר עם נשיא מדינת ישראל ראובן ריבלין.
נשיא המדינה ריבלין עם חולצת ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully