וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא אוהב את הסיטואציה שבה אני נמצא"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב התייחס בטורו בטלגרף ההולנדי לעובדה שהוא משמש כמאמן זמני: "זה לא מרגיש לי טוב, מנהל מקצועי לא צריך לשמש כמאמן. צריך למנות מאמן כמה שיותר מהר"

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעמוד על הקווים גם בדרבי. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, שנאלץ לשמש כמאמן זמני אחרי פיטוריו של שוטה ארבלדזה, התייחס היום (שני) בטור השבועי שלו ל"טלגרף" ההולנדי בעיקר לסיטואציה הלא מוכרת אליה הוא נקלע במועדון הצהוב.

ג'ורדי עמד על הקווים כשקבוצתו הביסה 1:4 את הפועל רעננה, אבל הוא ממש לא מרוצה מהעובדה שהוא משמש כמאמן ואמר לעיתון: "יש לי תעודת מאמן, כך שזו לא בעיה אבל זה לא מרגיש לי טוב. אני לא אוהב את הסיטואציה הזו שבה מנהל מקצועי צריך לשמש כמאמן. אלו פונקציות שצריכות להיות נפרדות וברורות לכולם. לי אין אמביציה או רצון לשמש כמאמן".

על מינוי המאמן הבא אמר ג'ורדי: "אני צריך לפתור את המצב הזה, אני לא מחכה אבל צריך להגיע עם מאמן חדש לסיכום כמה שיותר מוקדם".

עם ג'ורדי על הקווים, מכבי תל אביב הביסה 0:3 את בני לוד בגביע ואת רעננה בליגה. הערב (21:00) יפגשו הצהובים את הפועל תל אביב לדרבי הגדול שייערך באצטדיון המושבה בתקווה שעד המפגש מול בני סכנין ביום ראשון הבא למכבי יהיה מאמן חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully