וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "זה הישג מדהים". מאור בוזגלו: "אלוהים היה איתנו"

מאמן הפועל באר שבע יצא משלוותו המוכרת אחרי ההישג, הקשר היה בטירוף: "היום יודעים מי זו באר שבע, הרגשתי שאכבוש". ברקת: "היינו כחולמים". וגם: הרווח הכספי (מעל 8.25 מיליון יורו), הברכות וחליפת האיומים של בכר

צילום: שלמה וייס, עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שש נקודות מול אינטר, שתיים מול סאות'המפטון ומקום בשלב 32 האחרונות - זה ההישג של הפועל באר שבע בקמפיין הראשון שלה בליגה האירופית, אחרי שצלחה מבחן נוסף, כשסיימה הערב (חמישי) את משחק החוץ שלה מול סאות'המפטון ב-1:1 הירואי והמשיכה לשלב הבא על חשבון האנגלים. האלופה המשיכה ביכולת הנפלאה שלה מהשבועות האחרונים, ותנסה להמשיך לשלבים המתקדמים במפעל השני בחשיבותו ביבשת.

אגב, עד כה, הפועל באר שבע הרוויחה יותר מ-8.25 מיליון יורו ככספי מענקים מאופ"א, עוד לפני זכויות שידור ופרסומות. והיד עוד נטויה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע נפרדה מסאות'המפטון ב-1:1 ועלתה שלב בליגה האירופית
בין היריבות האפשריות של הפועל באר שבע: טוטנהאם, רומא ופיורנטינה
כל העולם כולו הפועל באר שבע: אלבום עם התמונות מהערב המרגש

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. רויטרס
"עשינו משהו גדול". ברק בכר/רויטרס

ברק בכר הנרגש אמר בסיום: "זה באמת מדהים, זה הישג נגד קבוצה ברמה כזו, נגד קבוצה כזו שבאה בשיא הרצינות באצטדיון כזה. רצינו למשוך עם 0:0 וידענו שהלחץ יהיה עליהם. בסוף הימרנו כמו בקזינו עם הכול בפנים ולא היה לנו מה להפסיד. ידענו שגם אם נספוג, אנחנו יכולים לכבוש ולעלות. לא הגענו למצבים, אבל מספיק לפעמים מצב אחד. הקהל נתן פה הצגה והעלים את כל 30 אלף האנגלים.

"אם באנו לכאן ועברנו קבוצה כל כך חזקה ובדרך שנראינו, אז הכול יכול להיות". על היריבה הבאה: "זה לא משנה, אני חושב שהקבוצה הזו יכולה לעשות הרבה ולהצליח מאוד גם במפעל הזה. אני בטוח שכל המדינה גאה בנו, אני בטוח ששימחנו הרבה אנשים. אני שמח מאוד. זו חוויה אדירה שלשמחתנו נמשכת. עשינו פה משהו גדול, אבל לא נסתפק בזה. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. יש פה חבר'ה שאפשר לצאת איתם למלחמה בכל מגרש".

במסיבת העיתונאים הוסיף בכר: "עשינו משהו גדול ואין פה שאלה בכלל, בטח בנסיבות הקיימות. הייתה אווירה מדהימה. ידענו שנגיע למצבים שלנו ונבקיע. היינו מספיק סבלניים ובטוחים שהצליח לעשות את זה. האמנו מההתחלה ולחצנו מאוד גבוה. לאן הקבוצה יכולה להגיע? מגיע לנו ליהנות קצת ממה שעשינו. נחכה להגרלה בכיף כי יש עוד הרבה זמן עד המשחק הבא. כמובן שהליגה היא הכי חשובה ובאירופה רק רוצים להמשיך את החלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יעקב בוזגלו עם אשתו חני בוזגלו. שלמה וייס, מערכת וואלה! NEWS
כמה נחת ביציע. יעקב וחני בוזגלו/מערכת וואלה! NEWS, שלמה וייס

מאור בוזגלו, כובש השער אמר בסיום: "חשוב לי להגיד שזה לא רק אני, כל הקבוצה הייתה מדהימה וראו את זה מהרגע הראשון. אנחנו קבוצה שחולמת וחולמת על הדברים הכי רחוקים וכך אנחנו רוצים להמשיך. אני חייב לציין שזה אחד המגרשים הכי קשים ששיחקתי בהם, סאות'המפטון קבוצה מדהימה, אבל אנחנו האמנו בעצמנו כמו שהאמנו בסן סירו. ידענו את האיכויות שיש להם. לא היה לנו מה להפסיד ואלוהים היה איתנו".

"אתה יכול לשאול את אשתי, היו לי תחושות שאכבוש היום כמו גם לפני המשחק מול אינטר בחוץ. אני מרגיש סיפוק גדול מאוד ששימחנו כל כך הרבה אנשים בישראל. כל קבוצה שתבוא, תרגיש מה זה הפועל באר שבע. יכולת לראות את כמות האוהדים שהגיעה למשחקי החוץ. היום יודעים מה זה הפועל באר שבע, זו לא רק קבוצת כדורגל, אלא קבוצה שמרגשת עם שלם ואני בטוח שיש הרבה אנשים ששמחים בשמחתנו. אנחנו צריכים להמשיך לדרוך על דוושת הגז. הוכחנו שאנחנו יכולים לחזור לליגה כמו שצריך אחרי משחקים גדולים. גם בליגה שלנו נבוא בכל הכוח, זה הלחם שלנו".

בוזגלו נשאל על העימות של בכר עם קלוד פואל, והשיב: "אם הוא היה יכול להיכנס למגרש, הוא היה נכנס". בכר הוסיף בהלצה: "עם הסטופקס", ובוזגלו הדגיש: "אבל תראו את החליפה, זו החליפה של האיומים".

אביו של מאור, יעקב בוזגלו שהיה עם אשתו חני ביציע אמר: "זה כיף, האווירה הייתה יוצאת מהכלל עם הרבה מאוד קהל של הפועל באר שבע. אין שמח ממני, זה כל כך מגיע לו. היה משחק מאוד קשה מול קבוצה עוצמתית וראינו את זה פה. השער שלו יוצא מהכלל וזה כיף. באר שבע זו הקבוצה הישראלית הכי טובה שהייתה פה".

הילד ענק/רויטרס

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב אמרה: "זוהי סנסציה שכולה גאווה. הפועל באר שבע עשתה את זה כנגד כל הסיכויים והביאה כבוד גדול לספורט הישראלי ולמדינה.
ברכות לאלונה ברקת, לצוות הניהולי והמקצועי ולשחקנים הנפלאים".

מיד עם שריקת הסיום השרה שוחחה עם אלונה ברקת ואמרה לה: "אני מברכת אתכם על ההישג המרשים ומודה לכם שסידרתם לנו חורף חם של כדורגל אירופאי איכותי ומשובח".

אלונה ברקת

תומר חמד מפרגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully