וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה אמור להחליף את יחזקאל מול דאנדוק: "משחק שיכול להפוך לנו את העונה"

7.12.2016 / 21:00

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה צפוי להמשיך עם ההרכב הקבוע מול האירים (ה', 20:00, ספורט2), מלבד שינוי אחד, ייתכן שריקן יישאר מחוץ לסגל ובן הרוש יפתח בעמדת המגן השמאלי. הגאורגי: "לא כל יום קבוצה ישראלית עוברת את שלב הבתים בליגה האירופית"

מחזור 6מחצית08/12/2016
מכבי תל אביב
    1:2
      דאנדוק
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

      על אף התיקו המאופס מול הפועל אשקלון בשבת שעברה, שוטה ארבלדזה לא מתכנן יותר מדי שינויים בהרכב מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) מול דאנדוק דבר שממחיש עד כמה מאמן מכבי תל אביב נעול מצד אחד על השחקנים הקבועים שלו ועד כמה הוא מתקשה מן הצד השני למצוא פתרונות לבעיות באמצעות שחקני הסגל. כפי שזה נראה על פי האימונים, רק דור מיכה אמור להחליף את שגיב יחזקאל וכל היתר אמורים להמשיך. ארבלדזה הזמין 19 שחקנים למחר וייתכן ששוב ישאיר את אבי ריקן מחוץ לסגל ברגע האחרון וימשיך עם עמרי בן הרוש כמגן שמאלי.

      מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. יוסי ציפקיס
      המשחק שיציל לו את העונה? ארבלדזה/יוסי ציפקיס

      ארבלדזה אמר לקראת המפגש: "המטרה שלנו הייתה להיות בשלב הבתים ולראות איך אנחנו מתקדמים. התחלנו טוב מול זניט, אבל הפסדנו ונכנענו גם לדאנדוק. אבל בסופו של דבר זה משחק אחרון ומשחק ביתי שבו אנחנו צריכים לנצח. חשוב שניתן משחק טוב ונסיים את הקמפיין כמו שצריך".

      על רצף התוצאות הלא טובות אמר המאמן: "אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לחזור. היו לנו ימים נהדרים, ניצחונות נהדרים וזה עדיין קיים. אנחנו צריכים את נקודת המפנה שלנו ומקווה שהמשחק הזה יהיה נקודת המפנה, לא כל יום קבוצה ישראלית עוברת את שלב הבתים של הליגה האירופית. מכבי עשתה את זה רק פעם אחת וזו המטרה שלנו".

      "לחץ הוא חלק מהחיים, אני יודע שאנחנו מתקשים במשחקים האחרונים, אבל אנחנו יוצרים את הצ'אנסים שלנו. אנחנו צריכים לנצח מחר ונראה איך יילך לנו. אנחנו מכבדים כל מועדון וברור שלא יהיה קל. דאנדוק קבוצה מאוד מאורגנת שקשה לנצח אותה. הם יכולים להיות יותר רעננים, כי הם לא שיחקו הרבה זמן. דאנדוק קבוצה חזקה עם שחקנים פיסיים, הם לא משחקים רק על כדורים ארוכים כמו קבוצה בריטית טיפוסית".

      דור מיכה פרגן ליריבה: "רוחשים המון כבוד לדאנדוק ויודעים שהולך להיות לנו קרב מאוד קשה. אנחנו מגיעים במומנטום שלילי וגם כשאנחנו משחקים טוב אנחנו לא מבקיעים וזה מסוג המשחקים שיכולים להוציא אותנו לדרך חדשה בעונה הזו. משחק שיכול להפוך לנו את כל העונה".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

      בשיתוף כללית
      שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. יוסי ציפקיס
      חייב ניצחון. דור מיכה/יוסי ציפקיס

      דאנדוק הקבוצה האירית הצנועה מגיעה למשחק הזה אחרי מנוחה ארוכה ואחרי שלא שיחקה מאז ה-1:0 הביתי מול אלקמאר במחזור הקודם לפני כשבועיים. הסיכויים של האירים להעפיל לא רע בכלל, כשגם תיקו שלהם ישלח אותם לשלב הבא במידה שזניט תנצח את אלקמאר במשחק המקביל. הקשר סטיבן אודונל, שנעדר בתקופה האחרונה והיה בספק למשחק, ערך אימון מלא ובקבוצה אופטימיים בנוגע לאפשרות שישותף, בין אם בהרכב או כמחליף. גם כריס שילדס, שהיה במצבת הפצועים, כשיר לחלוטין.

      מאמן דאנדוק, סטיבן קני, אמר לקראת המשחק: "מכבי פייבוריטית, אך גם אנחנו השגנו דברים במהלך השנים האחרונות. זה ניצחון או כלום עבורנו. אסור לנו לחשוב על המשחק המקביל ומה שזניט תעשה. מחר בערב יש לנו הזדמנות לעשות משהו גדול אך לא הכל תלוי בנו. לאלקמאר יש משחק בית מול זניט והתפקיד שלנו הוא לנסות ולנצח את מכבי תל אביב, שרק בעונה שעברה היתה בליגת האלופות".

      קני הוסיף: "יש לנו את היכולת להבקיע שערים בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו. עשינו את זה בלוקסמבורג, קרואטיה, בלארוס, איסלנד, פולין, הולנד ורוסיה וננסה לעשות את זה גם בישראל. מכבי היא קבוצה חזקה ואנחנו מרוכזים רק בה".

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully