וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למד לקח מליאו מסי? בספרד חושפים: כך רונאלדו חומק מרשויות המס

כוכב ברצלונה הורשע וספג עונש על העלמות מסים. יריבו, על פי "אל קונפידנסיאל", נעזר בחברה באירלנד, שם הוא משלם מס בגובה 12.5 אחוז במקום 43.5 אחוז, כדי לחסוך מיליונים מפרסומות

one

שלטונות המס בספרד עשו בשנים האחרונות לא מעט צרות לכוכבי הכדורגל במדינה. ליאונל מסי, ניימאר ואחרים הסתבכו קשות עם הרשויות המקומיות והואשמו בהעלמות מס בסכומים גדולים, כאשר הדברים אף הובילו לשמועות על עזיבתם את ברצלונה לטובת קבוצות מחוץ לספרד ולקנסות כבדים אותם שילמו על מנת להימנע מעונשי מאסר בפועל.

כעת, העיתון "אל קונפידנסיאל" הספרדי מציג את הדרך בה יריבם הגדול של מסי וניימאר, כריסטיאנו רונאלדו, מצליח לחמוק מתחת לאף של אותן רשויות מס ולהימנע מהעימותים מולן: אירלנד.

עוד בנושא:

לואיס אנריקה שוב עצבני, ריאל מדריד חוגגת עם הבן של זידאן

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
הגילויים החדשים יסבכו אותו? רונאלדו/רויטרס

על פי העיתון, מסמך שהגיע לידיו מראה כי ב-2012 חבר רונאלדו לחברה בשם MIM (Multisports & Image Management), שהוקמה שמונה שנים קודם לכן וחתם מולה על חוזה המאפשר לה "לנהל ולהעניק אישור לשימוש בזכויות על התמונה, השם, המילים, החתימה, המידע הביוגרפי, התמונות וקטעי הווידיאו הקשורים לכריסטיאנו רונאלדו". אותה חברה פועלת באירלנד, שם המס שמשלמות חברות הוא אחד הנמוכים באירופה (הכי נמוך באיחוד האירופי), כ-12.5 אחוזים בלבד, זאת לעומת 43.5 אחוזים שמשלמים בספרד על אותם סכומים.

בעזרת המעקף הזה, מצליח רונאלדו לחסוך מיליונים רבים במסגרת העסקאות שלו עם נייקי, טויוטה, KFC, יוניליבר, קונאמי וחברות ענק אחרות, כאשר סכומי העתק שהוא מקבל עבור כל פרסומת לא עוברים בכלל דרך ספרד.

בעיתון אף פנו לנציגיו של רונאלדו ותהו האם מדובר במהלך חוקי, כאשר נכון להיום לפחות, רשויות המס בספרד לא תיחקרו את הכוכב בעניין. בסביבתו של רונאלדו הבהירו כי השחקן עמד בכל החובות שלו מבחינת מסים לאורך הקריירה, בכל מדינה בה שיחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully