וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: קני סייף כבש תוך 13 שניות, ניר ביטון זכה בגביע הליגה

קשר גנט נכנס בדקה ה-82 ומיד קבע 0:3 מול קורטרייק בליגה הבלגית. רמי גרשון השלים 90 דקות. ביטון נכנס בדקה ה-64 ב-0:3 של סלטיק בגמר על אברדין. הפסד מביך לרוני לוי בקפריסין

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
רצף כיבושים. קני סייף/GettyImages

קני סייף כבש הערב (ראשון) אחרי 13 שניות בלבד על המגרש, כשנכנס כמחליף בדקה ה-82 וקבע 0:3 לזכות גנט במשחק הביתי מול קורטרייק בליגה הבלגית. היה זה שער שלישי ברציפות של הקשר, רביעי בליגה (כבר השווה את מאזנו מהעונה שעברה) וחמישי העונה בכל המסגרות, כשהוא נהנה מבישול של מחליף נוסף, ברכט דיאחרה, ומצא את הרשת. רמי גרשון חזר להרכב והשלים 90 דקות מול האקסית, אופיר דוידזאדה לא שותף. גנט עם 30 נקודות במקום הרביעי, שלוש פחות מהמוליכה זולטה וארחם שעוד לא שיחקה.

שחקני סלטיק חוגגים זכייה בגביע הליגה. רויטרס
שחקני סלטיק חוגגים, גם ניר ביטון שם/רויטרס

* ניר ביטון היה שותף לזכייתה של סלטיק בגביע הליגה בסקוטלנד, בפעם השנייה בקריירה שלו וה-16 בתולדות המועדון. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-64 וספג כרטיס צהוב בחלוף תשע דקות בהאמפדן פארק, כשטום רוגיץ' (16), ג'יימס פורסט (37) ומוסא דמבלה בפנדל (64) כבשו. תואר ראשון לברנדן רוג'רס כמאמן סלטיק.

* הפתיחה הטובה של רוני לוי בקפריסין נראית רחוקה. המאמן, שרשם שני ניצחונות ליגה רצופים עם הגעתו, הפסיד במחזור הקודם, 2:1 לאתניקוס כשגם במחזור הנוכחי לוי וקבוצתו אנורתוזיס פמגוסטה הפסידו, הפעם 1:0 בבית לקרמיוטיסה. ניצחון היה מעלה את רוני לוי למקום השביעי, אך כעת הוא נותר במקום השמיני.

* מונס דאבור השלים 90 דקות בהפסד של קבוצתו רד בול זלצבורג 1:0 לאדמירה. מדובר בפעם השנייה בלבד העונה שדאבור משלים 90 דקות במסגרת הליגה.

* אופיר מזרחי לא נכלל בסגל של לוגאנו, שהובסה 5:1 בחוץ בידי ואדוז בליגה השוויצרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ברנדן רוג'רס מאמן סלטיק עם גביע הליגה. GettyImages
ברנדן רוג'רס עם הגביע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully