וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו הראה לי 'פלייבוי' ושאל אם אני רוצה להיות בחבורה שלו"

אלשנדרה פאטו סיפר בראיון על סיפור משונה מימיו הראשונים כשחקן מילאן: "הוא שאל אם אני רוצה להיות איתו או עם החבורה של קאקה, ש'עושה דברים של כנסייה בחדר ההלבשה שלנו'"

אלשנדרה פאטו שחקן מילאן. רויטרס
קבלת פנים משונה. פאטו/רויטרס

בקיץ 2007, עוד לפני יום הולדתו ה-18, הגיע אלשנדרה פאטו הברזילאי למילאן, הקבוצה הטובה ביותר באירופה אולי באותם ימים, בתור הבטחה אדירה.

לצערו של פאטו, הקריירה האירופית שלו לא הייתה מבריקה כפי שכולם ציפו ואחרי כמה שנים לא רעות במדי הרוסונרי, הוא דעך במהרה, חזר לברזיל, צץ לרגע בעונה שעברה בצ'לסי וכעת מנסה לשקם את עצמו בוויאריאל.

בראיון שהעניק ל"פוקס ספורטס", נזכר הברזילאי, היום כבר בן 27, באירוע ביזארי שאירע לו עם הגעתו למילאן לפני כמעט עשור: "כשנכנסתי בפעם הראשונה לחדר ההלבשה, פגשתי כמה שחקנים מאוד איכותיים. ישבתי בין מאלדיני לרונאלדו פנומנו ומולי ישב קאקה. באחד הימים הראשונים שלי בקבוצה, רונאלדו בא אליי, הראה לי חוברת של 'פלייבוי' ושאל אותי אם אני רוצה להיות חלק מהחבורה שלו, או מזו של קאקה, אותה הוא הגדיר כמי ש'עושה דברים של כנסייה בחדר ההלבשה שלנו'".

פאטו נזכר גם איך ההצגה שלו במילאן הסתבכה: "לא הייתי לחוץ כשהגעתי לאיטליה, אני אוהב כדורגל וחייתי בחלום. הלחץ התחיל בבדיקות הרפואיות, שם גילו שיש לי בעיה בעיניים. הרופא של הקבוצה נתן לי טיפות וכשהגעתי להצגה שלי, יחד עם אנצ'לוטי ושאר השחקנים החדשים, לא יכולתי לראות כלום. העיניים שלי היו עצומות".

על יחסיו עם אנצ'לוטי הוא אמר: "הלוואי שאזכה לראות אותו שוב. הוא מהווה דוגמה לכל שחקן. כשהגעתי למילאן, הוא היה כמו אבא עבורי". על ברלוסקוני הוסיף: "הוא תמיד התייחס אליי בצורה ראויה ומכובדת. כשבאתי אליו וביקשתי שישחרר אותי כדי שאוכל לחזור לברזיל, הוא לא רצה, אבל בסוף הגענו להסכם ג'נטלמני, גם בזכות גליאני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully