וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם עם כריסטיאנו רונאלדו". מדריד מתגייסת לתמוך בפורטוגלי

רונאלדו ספג אש בעקבות הפעולות מול בילבאו, במועדון ובתקשורת בבירה עברו לליטופים, ראול תומך: "כריסטיאנו נתן למועדון הרבה יותר ממה שאי פעם ציפו". סקר "פראנס פוטבול": רונאלדו רק במקום השלישי במירוץ לכדור הזהב

one

מבצע התמיכה בכריסטיאנו רונאלדו מתקדם בצורה מרשימה. אחרי יממה בה הפורטוגלי ספג אש לוהטת אחרי בעקבות כמה פעולות שבהן נראה שהוא מעדיף את טובתו האישית על פני טובתה של הקבוצה, בבירת ספרד מלטפים את הכוכב.

את תפקיד המעודד הראשי תפס אתר האינטרנט של "מארקה", שמאוד מזוהה עם המועדון. הכותרת הראשית של האתר הבוקר (שלישי) הייתה "כולם עם רונאלדו" ושם הסבירו ש"כולם בריאל מדריד מגוננים על הכוכב של הקבוצה".

עוד בנושא:

"האם רונאלדו שם את השערים שלו לפני ההצלחה של ריאל?"
ריאל מדריד ניצחה את אתלטיק בילבאו, רונאלדו עדיין בבצורת

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
כולם מתגייסים לתמוך. רונאלדו/AP

רונאלדו נמצא בעיצומה של ה"בצורת" הארוכה ביותר מאז הגיע למדריד לפני שבע שנים: שני שערים ב-498 דקות משחק בליגה - ממוצע של שער בכל 249 דקות. אבל ריאל עדיין מוליכה את הטבלה ויש גם צד שני לכמות השערים הנמוכה של CR7. ב"מארקה" מיהרו לקרוא: "ריאל מדריד, הרבה יותר מכריסטיאנו רונאלדו" והזכירו שלא פחות מ-14 שחקנים כבשו עבורה בליגה העונה - הרבה יותר מכל קבוצה אחרת.

התמיכה בתקשורת ברורה ("לרונאלדו 369 שערים ב-357 משחקים, אם מישהו שכח", כתבו במדריד), אבל גם החברים לקבוצה נותנים כתף. חברו הטוב של רונאלדו, מרסלו, תמך בפורטוגלי מיד אחרי המשחק ואתמול הגיעו גם דברים מצדם של גארת' בייל, אלברו מוראטה ואפילו הנשיא פלורנטינו פרס, שנחלץ לטובת המגה-כוכב.

הסטמפה האחרונה במסגרת קבוצת התמיכה ניתנה על ידי ראול הגדול, שאמר אמש: "כריסטיאנו תמיד רעב לנצח. הוא המבקר הגדול ביותר של עצמו. הוא כובש 50 שערים בעונות שבהן אני למשל הייתי מתקשה להבקיע 20. הוא נתן לריאל מדריד הרבה יותר ממה שאי פעם ציפו במועדון".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ליאונל מסי ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
מי עדיף? מסי מול רונאלדו/רויטרס

אגב, בזמן שעל פי הערכות הפרשנים, גם השנה המירוץ לפרס כדור הזהב יהיה בין רונאלדו לליאו מסי, עם עדיפות לפורטוגלי - הקוראים של "פראנס פוטבול" סבורים אחרת. רונאלדו נחשב למועמד הבכיר לתואר, לאור הזכייה שלו עם ריאל מדריד בליגת האלופות ועם פורטוגל ביורו, אבל אחרי שאתמול פורסמו 30 המועמדים לפרס כדורגלן השנה, בסקר של "פראנס פוטבול" (נכון להבוקר, כ-800 אלף הצבעות) 35 אחוז מהמצביעים סבורים שמסי הוא זה שצריך לזכות, 28 אחוזים בחרו בריאד מאחרז מלסטר (28 אחוז) ורונאלדו רק במקום השלישי (25 אחוז).

עוד בנושא

הסקר של "פראנס פוטבול": הצביעו והשפיעו
"פראנס פוטבול" מציג: התקנות החדשות להענקת פרס "כדור הזהב"
פורסמו המועמדים לפרס כדור הזהב: רונאלדו ומסי בפנים
ובינתיים בספרד: אנטואן גריזמן נבחר לשחקן העונה בלה ליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully