וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד רותחים: "האם רונאלדו שם את השערים שלו לפני ההצלחה של ריאל?

הפורטוגלי שוב לא מצא את הרשת, הפעם ב-1:2 על בילבאו, והסעיר את ספרד עם סימון לנבדל בשער הניצחון של מוראטה. מרסלו יצא להגנתו: "טבעי שהוא מאוכזב", קרוס רותח. בוז לזידאן אחרי החילוף של איסקו

one

בווידאו: ה-1:2 של ריאל מול בילבאו, כולל העצבים של רונאלדו ושל קרוס

ריאל מדריד אמנם ניצחה אמש (ראשון) 1:2 את אתלטיק בילבאו, אבל לזינדין זידאן יש לא מעט כאבי ראש. כריסטיאנו רונאלדו שוב לא הצליח לכבוש, והוא כבר עם ארבעה משחקי בית ברציפות ללא כיבוש. הפורטוגלי כל כך רצה להרשית עד שבדקה ה-94 הוא בעט לשער על אף שהיה יכול למסור לאלבארו מוראטה וטוני קרוס, שעשו את העקיפה משמאל והיו במצב טוב בהרבה מזה שבו הוא היה.

עוד בנושא:

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו
פפ גווארדיולה הסתגר עם שחקני מנצ'סטר סיטי במשך 45 דקות
צ'לסי הביסה 0:4 את מנצ'סטר יונייטד

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא פרגן לחברים. רונאלדו/רויטרס

בניגוד למקרים דומים בעבר, הפעם קרוס הגיב בצורה עצבנית מאוד והרים את שתי ידיו בצורה ברורה ובולטת כשהוא מתמרמר על כך שרונאלדו לא פרגן לו או למוראטה, שעשו דרך ארוכה כדי לפתוח למספר שבע את נתיב המסירה. לא זו בלבד, אלא שגם אחרי שער הניצחון של אלבארו מוראטה בדקה ה-83 הגיב רונאלדו בצורה שנראית לא ראויה. במקום לחגוג עם חבריו, רונאלדו הרים את ידו בצורה הפגנתית לעבר היציע ולא הלך לחבק את הכובש. כמה דקות לפני כן, כוכב ריאל עשה מהלך אישי והגיב בהפגנתיות כשחבריו לא עשו תנועה.

קפטן ריאל בהיעדרו של סרחיו ראמוס, מרסלו, אמר לאחר המשחק: "העבודה של כריסטיאנו חשובה מאוד לקבוצה והיא לא רק שערים. הוא רוצה לכבוש, אבל גם כשהוא לא עושה את זה, הוא עוזר לנו מאוד. זה טבעי וברור שהוא מאוכזב כשהוא לא כובש". על המשחק עצמו אמר הברזילאי: "עשינו עבודה נהדרת, היריבה הקשתה עלינו אבל הצלחנו לשמור על הכדור ועל הסבלנות אחרי שספגנו שוויון. אין משחקים קלים, אנחנו חייבים להיות זהירים מול כל יריבה בליגה".

זידאן אמר על הבצורת של רונאלדו: "לכריסטיאנו היה חסר מעט מאוד כדי לכבוש, היו לו הזדמנויות, אבל אנחנו חייבים להיות סבלניים. אם הוא לא כבש היום, תהיו בטוחים שזה יגיע מחר". על המשחק אמר הצרפתי: "ברור שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל השחקנים נתנו הכול. הליגה הזו קשה ומורכבת מאוד, קשה מאוד לנצח ויש 38 משחקים בהם אנחנו צריכים להמשיך להילחם". זיזו ספג קריאות בוז אחרי שהחליף את איסקו בשלב מוקדם והגיב: "אין לי שום דבר נגד איסקו, להפך. זה היה חילוף טקטי, חיפשתי יותר יציבות בקישור".

טוני קרוס מגיב לרונאלדו

בתקשורת בבירת ספרד בחרו לחגוג: "מוראטה כיבה את הנרות", טענו ב'אס' ובירכו את החלוץ לרגל יום הולדתו ה-24. 'מארקה' גם בחר להחמיא לחלוץ: "המנהיגות באה משערים, תודה לך מוראטה". אחד הפרשנים הבכירים במדריד, אלפרדו רנאלדו, היטב להסביר את הבעיה המרכזית של הבלאנקוס, ששוב לא הרשימו: "הבצורת של רונאלדו מדאיגה. הוא אמנם משחק טוב, נע להרבה שטחים, אבל השוטטות שלו ללא שערים גורמות לו לחוסר שקט. זידאן מתחיל להרוויח את מוראטה ולוקאס ואסקס כשחקני שמשנים משחקים בתור מחליפים, אבל הוא זקוק לכדור ברשת מצד רונאלדו. כריסטיאנו ללא שערים הוא כמו צייר מוכשר ללא מכחול".

חלק מהפרשנים היו פחות סלחניים כלפי CR7 ותקפו: "האם זה הגיוני שבמהלך מאבק האליפות רונאלדו יחליט לסמן לנבדל נגד ריאל מדריד, רק בגלל שמוראטה כבש? איפה נשמע דבר כזה. הבצורת של כריסטיאנו מוציאה אותו מדעתו, זה בלתי נתפס. אם הוא במקרה שכח, הוא שחקן ריאל מדריד והיא לא משחקת בקבוצת כרסיטיאנו. לא הגיוני שהוא שם את השערים שלו לפני ההצלחה של הקבוצה".

רונאלדו מסמן לנבדל בשער הניצחון של מוראטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully