וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 10 דקות לאצילי ב-0:0 של גרנאדה, 3:3 דרמטי לאספניול

הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-80 אך קבוצתו סיימה בתיקו מאכזב מול חיחון, שבוע לפני שהיא מתארחת בקאמפ נואו אצל ברצלונה. אספניול פיגרה 3:0 במחצית מול אייבר אבל הרנן פרס, פאבלו פיאטי ולאו בפטיסטאו עם שוויון בתוספת הזמן הצילו נקודה

one

בווידיאו: תקציר ה-3:3 הדרמטי בין אספניול לאייבר

המחזור התשיעי בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם ניצחון דרמטי של ריאל בטיס 1:2 על אוסאסונה. בשבת הצילה אספניול נקודה עם קאמבק מ-3:0 ל-3:3 בבית מול אייבר. ברצלונה השיגה 2:3 דרמטי בוולנסיה, ריאל סוסיאדד הביסה 0:3 את אלאבס ועומר אצילי שיחק 10 דקות ב-0:0 המאכזב של גרנאדה מול חיחון.

seperator

גרנאדה - ספורטינג חיחון 0:0

נועלת הטבלה ספגה מכה קשה במחזור האחרון עם 7:1 צורם אצל אתלטיקו מדריד ורגע לפני המפגש ה"קליל" בחוץ מול ברצלונה, גרנאדה קיוותה להשיג שלוש נקודות בבית מול יריבתה הישירה נגד הירידה, אך חילצה 0:0 מספורטינג חיחון רק בזכות החמצה מסמרת שיער של דויה צ'ופ החלוץ הקרואטי עמוק בתופסת הזמן. אחרי שלא שותף בתבוסה לאתלטיקו, עומר אצילי נכנס כמחליף בדקה ה-80 במקומו של אנדראס פריירה.

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
חזר לשחק, זה לא עזר. עומר אצילי/GettyImages

אספניול - אייבר 3:3

הכיסא של קיקה סאנצ'ס פלורס ניצל הודות לקאמבק מזהיר של שחקניו, שחזרו מפיגור 3:0 והצילו נקודה במחצית השנייה. מיד לאחר שהקהל המקומי כיבד כהרגלו את זכרו של דני חארקה, הגנת אספניול הותירה את סרג'י אנריק לבדו והוא כבש מקרוב את הראשון של אייבר. אחרי ארבע דקות הגיע שער עצמי מביך של דייגו רייס ובדקה ה-44 אנריק החזיר בישול לקיקה שקבע 0:3 מהדהד לאורחים, שהשלימו שלישיית חוץ ראשונה בהיסטוריה שלהם בלה ליגה לפני ההפסקה. אספניול החלה בקאמבק שלה בדקה ה-64, כשפאבלו פיאטי השאיר בעקב למחליף הרנן פרס שבעט כדור מפתיע מרחוק פנימה, ובחלוף תשע דקות פיאטי כבש בעצמו מקרוב. השוויון המיוחל הגיע בתוספת הזמן, עם הוצאה מהירה של השוער דייגו לופס וכדור חד ושטוח של לאו בפטיסטאו בדקה ה-92.

צפו בתקציר

לאו בפטיסטאו שחקן אספניול. GettyImages
שוויון דרמטי. לאו בפטיסטאו/GettyImages

משחקים נוספים

אוסאסונה - בטיס 2:1
לאוסאסונה: רוברטו טורס (48). לבטיס: חואקין (19), פליפה גוטיירס (90)

צפו בתקציר

ריאל סוסיאדד - אלאבס 0:3
לריאל סוסיאדד: צ'אבי פרייטו (22), וויליאן ז'וזה (57), קרלוס ולה (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully