וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר טורניר גומלסקי: צסק"א מוסקבה גברה על מכבי תל אביב 73:95

הצהובים פתחו רע את המשחק ופיגרו ב-20 נקודות במהלך הרבע הראשון, ממנו לא הצליחו להתאושש. אייברסון ושגב הראו מעט סימני חיים, אך זה לא הספיק מול הרוסים שזכו בטורניר בפעם השביעית ברציפות

גל מקל שחקן מכבי תל אביב עם גיא פניני. ברני ארדוב
לא היוו יריב. פניני ומקל/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הפסידה הערב (ראשון) 95:73 לצסק"א מוסקבה בגמר טורניר גומלסקי. הרוסים פתחו את המשחק עם המון אנרגיות, ובהובלת ארון ג'קסון סיימו את הרבע הראשון ביתרון 18:36. למרות סימני התאוששות של הצהובים שהצליחו לצמק את הפער לשמונה נקודות בלבד במהלך הרבע השלישי, הם לא היוו איום ממשי על צסק"א ששיחקה בהילוך שני. מי שקיבל הרבה דקות בקבוצה של אדלשטיין הוא איתי שגב שהפגין יכולת טובה, כשגם קולטון אייברסון סיים עם דאבל דאבל. ויקטור ראד נפגע בגבו במהלך הרבע הראשון, אך חזר לשחק.

קלעו למכבי תל אביב: אייברסון 12, שגב 11, סילי 9, פניני 8, ראד 8, מקל 7, לנדסברג 6, אוחיון 5, ווימס 4, יבזורי 3.

קלעו לצסק"א מוסקבה: דה קולו 19, פרידזון 15, ג'קסון 12, היגינס, וורונוצ'ביץ' ולזארב 8 כל אחד, מ. קולאגין 6, אוגוסטין 5, קורבאנוב וד. קולאגין 4 כל אחד, אנטונוב ואיירס 3 כל אחד.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ינסו להתאושש בגביע ווינר. אוחיון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק יצא לדרך. ארז אדלשטיין העלה בחמישייה את ראד, לנדסברג, צירבס, ווימס ואוחיון. יוגב אוחיון פתח טוב וקלע שלשה עבור הצהובים. זה לא עצר מהרוסים לרוץ בדקות הראשונות ולעלות ליתרון 5:13, לאחר שלשה של ארון ג'קסון. אדלשטיין לקח פסק זמן, אך מיד אחריו סוני ווימס ביצע עבירה על ננדו דה קולו, שהלך לקו לשלוש זריקות. הצרפתי קלע שתיים והיתרון המשיך לצמוח. בהתקפה לאחר מכן, איבוד כדור של צירבס הביא לשתי נקודות קלות של לזארב, וליתרון 12 של הרוסים. מכבי לא הסתדרה עם האנרגיות של הרוסים, כשג'קסון המשיך לקלוע מבחוץ. גם בהתקפה הצהובים נראו רע ומאבדים הרבה כדורים. מכבי תל אביב סופגת 36 נקודות ברבע הראשון ויורדת בפער של 18 נקודות.

רבע 2:

הרבע השני נפתח באותה מגמה, כשוורונצביץ' סיים מהלך נהדר והוסיף עוד שתי נקודות, ומנגד חסם את גיא פניני. הקצב נרגע וההגנה של הצהובים השתפרה. ארבע דקות לסיום הרבע פניני מצא את לנדסברג במסירה ארוכה, והאחרון צימק את הפער ל-12. קולטון אייברסון מתקשה מאוד בצבע ולא תורם להתקפה. לאחר מספר דקות ללא סל, פרידזון קלע מחצי מרחק והגדיל את הפער ל-14 נקודות. גם ארון ג'קסון המשיך להראות טוב וסל שלו הוריד את שתי הקבוצות לפסק זמן, במצב של 28:44. לקראת סיום הרבע הצהובים הצליחו לצמק מעט את ההפרש, כשגל מקל מזין יפה את איתי שגב. 39:52 לצסק"א בסיום המחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
הצטיין. שגב/ברני ארדוב

רבע 3:

לאחר ארבע דקות בתוך הרבע, הצהובים מראים סימנים אמיתיים של חזרה למשחק. סל בצבע של קולטון אייברסון ולאחר מכן שלשה של גל מקל, צימקו את הפער ל-10 נקודות בלבד. הצהובים מפגינים משחק הגנה טוב יותר וויקטור ראד כבר הוריד לשמונה בלבד עם דאנק יפה, אך שלשה מנגד שמרה על היתרון הדו ספרתי. דקה לסיום הרבע, ג'קסון סחט עבירה, קלע שתיים מהעונשין, ופתח פער של 15 נקודות לזכות צסק"א. סל נוסף שלו העלה ל- 57:74 בסוף הרבע השלישי.

רבע 4:

נראה שסוף הרבע השלישי שבר את מכבי תל אביב, שלא מצליחה לחזור למשחק. הרוסים משחקים בהילוך שני ושומרים על פער גדול. שבע דקות לסיום, פניני מצא את שגב באסיסט יפה, והאחרון צימק את הפער ל-16. ארבע דקות לסיום המשחק, קולאגין הוביל עוד מתפרצת של הרוסים, ששוב פתחו פער של 20 נקודות, 67:87. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, ובסיום המשחק צסק"א מביסה את מכבי תל אביב, 73:95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully