וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דוידזאדה ערך בכורה כמחליף ב-0:3 של גנט על לוקרן

הרכש מבאר שבע קיבל דקות ראשונות בליגה הבלגית כשנכנס בדקה ה-78, בעוד קני סייף הוחלף במקביל. רמי גרשון השלים 90 דקות בניצחון הביתי. ייני לא שותף בהפסד 1:0 של ויטסה לאייאקס

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
שמר על מקומו בהרכב. קני סייף/GettyImages

הופעה ישראלית משולשת נרשמה היום (ראשון) בליגה הבלגית, כאשר אופיר דוידזאדה נכנס כמחליף בדקה ה-78 והיה שותף ל-0:3 הביתי של גנט על לוקרן. לעומתו, רמי גרשון וקני סייף פתחו רגיל בהרכב, כשהבלם קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-27 והשלים 90 דקות ואילו סייף יצא במקביל לכניסת דוידזאדה. שער עצמי של הסלובני ברניסלב נינאי (25) ושערים של קאליפה קוליבאלי (60) ומוזס סימון (70) סידרו לגנט עלייה למקום השני, לפחות באופן זמני, כשבמאזנה 12 נקודות אחרי שישה משחקים.

* אופיר מזרחי נותר על הספסל של לוגאנו, שניצחה 0:2 בחוץ את סנט גאלן בליגה השוויצרית.

* מונס דאבור נותר על הספסל של רד בול זלצבורג, שהביסה 0:4 בחוץ את אדמירה ואקר ושיפרה את מאזנה ל-14 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

* שרן ייני נותר על הספסל של ויטסה ארנהם, שהפסידה 1:0 באמסטרדם ארנה לאייאקס של פטר בוס. ויטסה נותרה עם שבע נקודות אחרי חמישה מחזורים.

* עומר דמארי נעדר מהסגל של ניו יורק רד בולס בגלל פציעה במפשעה, וקבוצתו איבדה לראשונה בתולדותיה יתרון של שני שערים במשחק ביתי, ספגה בדקות 89 ו-95 וסיימה ב-2:2 מול די.סי יונייטד. את הראשון של האורחים כבש סטיב בירנבאום, הבלם שהיה מועמד למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully