וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההערות הפוגעניות באולימפיאדה: הופ סולו הושעתה לחצי שנה

שוערת נבחרת ארצות הברית כינתה את שחקניות שבדיה "חבורת פחדניות" אחרי ההדחה המפתיעה ברבע הגמר, בהתאחדות הגיבו בצורה חריפה וסולו זעמה: "נתתי הכל במשך 17 שנים"

שוערת נבחרת ארצות הברית בכדורגל נשים הופ סולו. רויטרס
לא נעים בכלל. סולו/רויטרס

המשחקים האולימפיים בריו היו טובים מאוד עבור המשלחת האמריקאית, אבל לא עבור כולה. נבחרת הנשים של ארצות הברית בכדורגל, אלופת העולם המכהנת, הופתעה כבר ברבע הגמר מול שבדיה בתום דו קרב פנדלים, בו השוערת המפורסמת של האמריקאיות, הופ סולו, סיפקה תצוגה חלשה מאוד.

סולו, שבשלב הבתים הייתה אחראית לתיקו מביך משהו מול קולומביה עם שתי טעויות איומות, התפרצה לאחר ההדחה נגד השבדיות עם מילים קשות וקראה לשחקניות היריבה: "חבורת פחדניות". בהתאחדות הכדורגל האמריקאית מיהרו להתנער מההערות הפוגעניות הללו והלילה (בין רביעי לחמישי), הגיע עונשה של השוערת הסוררת והיא הושעתה ללא פחות מחצי שנה מכל פעילות במדים הלאומיים.

"ההערות שהושמעו על ידי הופ סולו לאחר המשחק מול שבדיה במסגרת אולימפיאדת ריו היו בלתי מקובלות ואינן תואמות את הסטנדרטים שאנחנו דורשים משחקניות הנבחרת הלאומית", מסר נשיא ההתאחדות האמריקאית, סוניל גולאטי, "מעבר למגרש, ומעבר לתוצאות, האולימפיאדה היא חגיגה וייצוג של הערכים של משחק הוגן וכבוד ואנחנו מצפים מכל הנציגים שלנו במשחקים לכבד את הערכים הללו, בלי יוצא מן הכלל".

גולאטי הוסיף: "לקחנו בחשבון את תקריות העבר של הופ ושיחה אישית שקיימנו איתה ובה דרשנו ממנה לנהוג בצורה שתהיה ראויה למי שמייצג את נבחרת ארצות הברית ואנחנו חושבים שהעונש הזה הוא ראוי". סולו הושעתה בשנה ל-30 ימים מהנבחרת אחרי תקרית שאירעה במחנה האימונים.

סולו מצדה, תקפה בחזרה: "במשך 17 שנים נתתי הכל לנבחרת ואני עצובה מכך שההתאחדות החליטה, למרות שיש לי עוד המון מה לתת, לסיים את הקשר איתי. אני לא יכולה להיות השחקנית שאני מבלי להיות האדם שאני".

  • עוד באותו נושא:
  • הופ סולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully