וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קח אותנו פאקו אלקאסר": תוכנית הפיתוי של הנהלת ברצלונה נחשפת

פחות משבוע לסיום מועד ההעברות האלופה הספרדית ממשיכה בניסיונות להשלים את עסקת העברתו של חלוץ ולנסיה, שביקש רשמית לעזוב

רויטרס

בווידאו: ברצלונה פותחת את העונה הספרדית עם 2:6 על ריאל בטיס

חלון ההעברות מתקרב לסיומו ואחת הסוגיות שעדיין נותרו פתוחות היא עמדת החלוץ המחליף של ברצלונה. אלופת ספרד חיפשה במהלך כל הקיץ שחקן שיעניק גיבוי ללואיס סוארס, ליאונל מסי וניימאר, אך עדיין לא הצליחה לשים את ידה על מחליף ראוי. לוסיאנו וייטו העדיף את סביליה, קווין גמיירו בחר באתלטיקו מדריד ואפילו גבריאל ז'סוס סרב לשבת על הספסל בקאמפ נואו לטובת הסגל המתגבש של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי.

עוד בנושא:
כריסטיאנו רונאלדו: "העונה לא התחילה טוב, אך הסתיימה בצורה מדהימה"
תם עידן: רובי קין פרש מנבחרת אירלנד: "היה מסע נפלא עבורי"
ערוץ בראבו: על המעבר הצפוי של קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי
העברות בעולם, 24.8: ליברפול רוצה את חאמס, באלוטלי יתאחד עם מוריניו?
דיווח: איקר קסיאס מחוץ לתוכניות של נבחרת ספרד לקראת רוסיה 2018

פאקו אלקאסר שחקן ולנסיה. GettyImages
יחזק את ברצלונה? פאקו אלקאסר/GettyImages

יותר משבוע לסיום החלון, המועמד המרכזי על פי התקשורת הקטלנית הוא פאקו אלקאסר, חלוץ ולנסיה. האחרון, שנותר מחוץ לסגל נבחרת ספרד ליורו 2016, השלים 90 דקות ב-4:2 של העטלפים ופאקו אייסטרן מול לאס פלמאס במחזור הפתיחה של הליגה הספרדית. בזמן שסוכנו של מוניר אל חדאדי סיכם את תנאיו בסלטה ויגו, הפרשנים בברצלונה חשפו את "תוכנית הפיתוי" של רוברטו פרננדס עבור אלקאסר, בתקווה כי הלחץ על ראשי ולנסיה יוליד פרי והוא יוצג בקאמפ נואו בשבוע הקרוב. אלקאסר בעצמו הוסיף ללחץ כאשר ביקשת רשמית מראשי המועדון לעזוב לבארסה.

1. יציבות ספורטיבית: אחרי הטלטלה המקצועית שעברה ולנסיה בעונה הקודמת עם נונו אספריטו, וורו, גארי נוויל ופאקו על הקווים, האלופה היא קבוצה המשחקת בסגנון כדורגל אחיד. אלקאסר היה אחד המפסידים הגדולים של תחלופת המאמנים וחרף העובדה שהוא ישמש רק כמחליף הוא עדיין צפוי להרוויח יותר בברצלונה. תוסיפו לזה את חוסר הוודאות סביב עתיד המועדון תחת פיטר לים, שהוביל למכירתם של כוכבי ולנסיה כמו ניקולאס אוטמנדי ואנדראה גומס.

2. MSN: החלוץ בן ה-22 יכול אך ורק להרוויח משיתוף הפעולה עם מסי, ניימאר וסוארס כאשר פרננדס כבר הבהיר לו כי לקראת העונה הקרובה הרוטציה של השלישייה הקדמית תורחב משמעותית עם הגעתו.

ליאו מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מחכה לו. מסי/רויטרס

3. לואיס אנריקה לעומת פאקו: מאמן ולנסיה כבר הבהיר במהלך תקופת קדם העונה כי אלקאסר הוא לא החלוץ המועדף עליו כאשר דווקא רודריגו מורנו זוכה לקרדיט נרחב. דווקא מאמן ברצלונה נחשב לאחד המעריצים הגדולים של אלקאסר ואף ניסה לצרף אותו לקבוצת המילואים של המועדון ב-2009.

4. קריצה לג'ולן לופטגי: העובדה כי שחקנים כמו מארק בארטרה, מרטין מונטויה וסרג'י רוברטו הרוויחו מקום בנבחרת הספרדית גם בתור שחקני הסגל הרחב של ברצלונה עשויה להשפיע על הכללתו של החלוץ כחלק מתוכנית ההצערה של נבחרת ספרד.

5. יציאה מאזור הנוחות: אחרי שגדל בוולנסיה ועשה את הדרך עד לקבוצה הבוגרת, מעבר לקבוצה חדשה עשוי להעניק לאלקאסר אתגר חדש ומעניין, כזה שעשוי להפוך אותו גם לחלוץ המרכזי של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully