וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף הליגה האירופית: ניצחון דרמטי לגנט, הפסד מביך למאריבור

קאליפה קוליבאלי כבש בתוספת הזמן וסידר לבלגים 1:2 על שקנדיה. 90 דקות לקני סייף, 85 דקות לרמי גרשון. הסלובנים הובכו עם 3:1 מול גבאלה, 18 דק' לסלליך. 1:1 לווסטהאם מול אסטרה

שחקני ססואלו חוגגים. GettyImages
בדרך הבטוחה לשלב הבתים. שחקני ססואלו חוגגים/GettyImages

במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול היידוק ספליט, נערכו הערב עוד מספר משחקים ברחבי היבשת במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. מאריבור של סלליך וקבהא הסתבכה עם 3:1 בחוץ מול גבאלה במשחק הראשון. גנט של קני סייף ורמי גרשון ניצחה בקושי 1:2 את שקנדיה המקדונית. ווסטהאם הסתפקה ב-1:1 מאכזב בחוץ מול אסטרה הרומנית וססואולו ניצחה 0:3 בבית את הכוכב האדום בלגרד.

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
90 דקות וניצחון. קני סייף/GettyImages

גנט - שקנדיה 1:2

קני סייף ורמי גרשון פתחו בהרכב של הקבוצה הבלגית, שהיייתה פייבוריטית ברורה במשחק הזה, אבל חילצה בקושי ניצחון מול יריבה מקדונית חלשה. בסראט איברהימי הדהים עם 0:1 מהיר לאורחים בדקה התשיעית, אבל תומאס מאטון השווה ממש לפני ההפסקה וקאליפה קוליבאלי כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן. גרשון שיחק 85 דקות, קני סייף השלים 90 דקות מלאות.

גבאלה - מאריבור 1:3

אחרי שהדהימו את ליל הצרפתית בסיבוב הקודם, האזרים רושמים עוד תוצאה נהדרת מבחינתם מול סגנית אלופת סלובניה ועשו צעד משמעותי בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית. מרקוס טבארס החלוץ הברזילאי הוותיק העלה את האורחים ליתרון ראשון (18), אבל סרגיי זנז'וב השווה (38) ובאגאלי דאבו הוסיף צמד בזק תוך דקה (51 ו-51). סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-72, מרואן קבהא לא נכלל בסגל.

אסטרה - ווסטהאם 1:1

ווסטהאם אמורה להיות אחת הקבוצות החזקות בליגה האירופית השנה, אך עדיין בלי דימיטרי פאייה היא איבדה ניצחון שהיה בידיים שלה ותנסה להשלים את המשימה במשחק הביתי. מארק נובל כבש לאנגלים בפנדל (45), אבל דניס אליבץ' השווה שבע דקות לסיום.

ססואולו - הכוכב האדום בלגרד 0:3

אחרי שהודחה באופן דרמטי ממוקדמות ליגת האלופות, הקבוצה הסרבית הובסה באיטליה מול יריבה עדיפה שכנראה תשחק בשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו. דומניקו ברארדי המצוין כבש את הראשון בדקה ה-17. מתאו פוליטאנו הכפיל (41) וגרגורי דפרל חתם (69).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ווסטהאם מארק נובל, גוקן טורה. רויטרס
מארק נובל חוגג את השער שלו במדי ווסטהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully