וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין ועוד עשרה: השחקנים היקרים אי פעם לפי עמדות במגרש

מעברו של הארגנטינאי ליובנטוס הפך אותו לחלוץ היקר בהיסטוריה, ב'סקיי' נענו לאתגר ובדקו מי השחקנים שמאיישים את שאר העמדות. וגם: ששת השחקנים ששולם עליהם הכי הרבה כסף במצטבר

AP

העברתו של גונסאלו היגואין מנאפולי ליובנטוס, ששילמה את סעיף השחרור שלו וצירפה אותו תמורת 90 מיליון יורו, הפכה אותו לשחקן השלישי היקר בהיסטוריה, אחרי כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל, ששניהם נרכשו בסכומים אסטרונומיים על ידי ריאל מדריד.

ההעברה היקרה הזו, שהשתלבה בקיץ בו (לא מעט בגלל חוזה השידורים של הפרמיירליג) הסכומים שמוכנות להשקיע הקבוצות ברכש הולכים ומטפסים, וזה עוד לפני השלמת מעברו של פול פוגבה, גרמה ל'סקיי' הבריטי לחזור אחורה ולהזכר בהעברות היקרות מכולן. אז קבלו את 11 השחקנים היקרים בהיסטוריה, על פי עמדות במגרש (כמה שניתן).

עוד בנושא

עכשיו זה רשמי: גונסאלו היגואין ביובנטוס תמורת 90 מיליון יורו
סם אלרדייס: "למוריניו תהיה השפעה על תפקודו של רוני בנבחרת אנגליה"
אנדרה גומס הוצג בברצלונה: "אני יודע מה זה אומר להיות בבארסה"

ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה. רויטרס
אגדה. בופון/רויטרס

שוער: ג'אנלואיג'י בופון (39 מיליון יורו) - האגדה, שעדיין עושה חיל בין הקורות של יובנטוס ושל נבחרת איטליה, הגיע לגברת הזקנה מפארמה לפני 15 שנה ונותר עד היום השוער היקר אי פעם.

מגן ימני: ליליאן תוראם (26 מיליון יורו) - הצרפתי הגיע ליובנטוס מפארמה יחד עם בופון.

בלם: דויד לואיז (48 מיליון יורו) - שנתיים חלפו מאז שהברזילאי לקח איתו את התלתלים שלו מצ'לסי לקבוצת המיליארדרים של פריס סן ז'רמן.

בלם: ריו פרדיננד (35 מיליון יורו) - הגיע למנצ'סטר יונייטד מטוטנהאם ב-2002, והיה במשך שנים מעמודי התווך של השדים האדומים.

מגן שמאלי: לוק שואו (34 מיליון יורו) - 12 שנים חלפו, ויונייטד הפכו את האנגלי של סאות'המפטון ליקר בעמדתו אי פעם. החמיץ את מרבית השנה החולפת בשל פציעה וטרם הצדיק את ההשקעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריו פרדיננד שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. GettyImages
עמוד תווך. פרדיננד/GettyImages

קשר מרכזי: זינדין זידאן (57 מיליון יורו) - מאמן ריאל מדריד בהווה הגיע לקבוצה כהחתמה נוצצת בתקופת הגלאקטיקוס ב-2001 מיובנטוס.

קשר מרכזי: חאמס רודריגס (75 מיליון יורו) - 13 שנים לאחר מכן הבלאנקוס החתימו את הקולומביאני שהלהיב במונדיאל בברזיל, ומאז מתמודד עם שמועות כמעט רצופות על עזיבה.

מאחורי החלוצים: ניימאר (88 מיליון יורו) - קפטן נבחרת ברזיל הגיע לברצלונה מסנטוס לפני שלוש שנים ומאז הפך לחלק משלישיית MSN האימתנית.

חלוץ כנף: גארת' בייל (102 מיליון יורו) - הוולשי שלהט ביורו בקיץ הדיח את כריסטיאנו רונאלדו מתואר היקר בהיסטוריה כאשר הגיע מטוטנהאם ב-2013.

חלוץ כנף: כריסטיאנו רונאלדו (96 מיליון יורו) - אלוף אירופה הטרי הן לקבוצות והן לנבחרות הגיע לריאל מדריד ממנצ'סטר יונייטד ב-2009 ונחשב כבר שנים רבות לשחקן הטוב בעולם לצידו של ליאונל מסי.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
בינתיים עבר לקווים. זידאן/GettyImages

חלוץ חוד: גונסאלו היגואין (90 מיליון יורו) - הארגנטינאי הדיח מהעמדה את לואיס סוארס כאשר עבר מסגנית האלופה באיטליה לאלופה בחמש השנים האחרונות.

'סקיי' ציינו גם את רשימת עשרת השחקנים היקרים בהיסטוריה באופן כללי, ללא קשר לעמדות. שחקנים המופיעים ברשימה זו אך לא בהרכב לעיל הם: לואיס סוארס, אנחל די מריה, קאקה, אדינסון קבאני וקווין דה בראונה.

יש לציין גם את ששת השחקנים ששילמו עליהם הכי הרבה כסף במצטבר, בכלל ההעברות שלהם בקריירה. במקום הראשון די מריה (179 מיליון יורו) ואחריו זלאטן איברהימוביץ' (169), היגואין (144), הולק (130), חאמס וניקולא אנלקה (128 כל אחד)

גונסאלו היגואין נאפולי. רויטרס
הדיח את סוארס. היגואין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully