וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה חשפו: ליאונל מסי פעל כדי להשלים את עסקת וייטו

הפרעוש שוחח עם החלוץ וטען כי הצטרפות לאלופת ספרד תטיב עימו יותר מאשר השאלה לסביליה וסלל את הדרך למעבר. וייטו יוצג בשבוע הקרוב כמו גומס, כחלק ממדיניות "מועדון 22". פרננדס מנסה לדלל את הסגל

one

הסיכום של ראשי ברצלונה עם הנהלת אתלטיקו מדריד לגבי צירופו של לוסיאנו וייטו אמש (שבת) קירבה את לואיס אנריקה ורוברטו פרננדס להשלמת הסגל. החלוץ יגיע לאלופה תמורת 22 מיליון יורו, שנה אחרי שהגיע לקולצ'נרוס, וירחיב את האפשרויות של ברצלונה בחלק הקדמי לצד לואיס סוארס, ליאונל מסי וניימאר.

אתמול השתתף החלוץ במשחק האימון של אתלטיקו מול נומנסיה כאשר הוא צפוי להיות מוצג בקאמפ נואו השבוע כמו גם אנדרה גומס, שחתם לחמש שנים. בדיוק כמו ארבעת השחקנים הקודמים, גם וייטו נכלל ב"מועדון 22".

עוד בנושא:
"ברצלונה ואתלטיקו מדריד הגיעו לסיכום על העברתו של לוסיאנו וייטו"
העברות בעולם: סיטי בדרך לרכש כפול, מחרז ולקאזט לארסנל?

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם בנו טיאגו. AP
פועל גם בגזרת הרכש. מסי/AP

בתקשורת בברצלונה כבר מעלים מספר שאלות לגבי צירופו של וייטו, במיוחד אחרי הדברים של לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים האחרונה לפיהן: "אני מחפש חלוץ טהור, תשע, כזה שיודע להתמצא מול השער ולהעניק לנו אפשרויות". הרכש החמישי הקיץ אמנם שיחק כחלוץ בוויאריאל, אך הוא שחקן מגוון יותר שגם מסוגל לשחק בכנפיים ומתחת לחלוץ. בקטלוניה חשפו היום כי מי שפעל מאחורי הקלעים כדי להשלים את העסקה הוא מסי.

הפרעוש היה זה ששכנע את וייטו כי הצטרפות לברצלונה תהיה עדיפה על פי עונת השאלה בסביליה, שלא הייתה מוכנה לשלם לאתלטיקו דמי העברה בקיץ, מהלך שהיה מותיר אותו באותה הנקודה מבחינת דייגו סימאונה גם בקיץ הבא. מסי, בחר להקדים החזרה שלו לאימונים בשבועיים ונכלל בסגל הקבוצה למחנה האימונים באנגליה, שכנע את הארגנטינאי להגיע מתוך אמונה כי הוא מסוגל לקבל דקות משמעותיות לאורך עונה ארוכה.

ב'אל מונדו דפורטיבו' אף טוענים כי השתתפותו של ניימאר במשחקים האולימפים בריו עשוי להעלות את המניות של הרכש הטרי אצל לואיס אנריקה. הברזילאי יהיה השחקן האחרון שישוב לאימונים לקראת עונת 2016-17 כאשר וייטו יוכל להעלות את קרנו תחת המאמן החדש כאשר הכותרת הבוקר טענה: "לוסיאנו בנעליים של ניימאר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לוסיאנו וייטו שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
השיחה ממסי סללה את הדרך. וייטו/GettyImages

בזמן שבגזרת הרכש נדמה שברצלונה מוכנה עם הצירוף של דניס סוארס, לוקא דין, סמואל אומטיטי, וייטו וגומס, הסגל עדיין צפוי לעבור שינויים. במועדון מעוניינים לאזן את התקציב עם מכירה של מספר שחקנים שסומנו על ידי לואיס אנריקה כ'חסרי השפעה על הסגל'. ברשימה ניתן למצוא את אדריאנו (שנמצא במגעים מתקדמים עם בשיקטאש), תומאס ורמאלן, דוגאלס, מרטין מונטויה וכריסטיאן טייו. מונטויה צפוי להיכלל בעסקת גומס וישחק תחת פאקו אייסטרן בוולנסיה, טייו יעבור לפיורנטינה תמורת שבעה מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully