וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: באסטיה הצרפתית מתעניינת בעדן בן בסט

חלוץ ברסט וטולוז לשעבר עשוי לשוב לצרפת, אולם באסטיה לא יכולה לרכוש שחקנים בשל אמברגו העברות, ותוכל לצרפו רק בהעברה חופשית. סקאריונה רוצה אליפות, 1:2 דרמטי לפנדורי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של ארבלדזה אחרי קאיראט

מכבי תל אביב ממשיכה לנסות ולעצב את הסגל שלה לקראת 2016/2017, אך לעת עתה עדיין לא ברור מי יצטרף ומי ישוחרר. אחד מאלה שעשויים לעזוב בקרוב הוא עדן בן בסט, שלא שותף בצמד המשחקים מול קאיראט.

באסטיה הצרפתית מגלה עניין בחלוץ ועשויה לצרפו לשורותיה. הקבוצה מהליגה הראשונה בצרפת עשתה בדיקות לגבי בן בסט, בין היתר עם מאמנים ושחקנים שעבדו איתו בברסט וטולוז, ועשויה להחתימו בהעברה חופשית. באסטיה לא יכולה לרכוש שחקנים בשל אמברגו העברות שהוטל עליה.

יריבת מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית פנדורי ניצחה הערב 1:2 את קראויבה בפתיחת הליגה הרומנית, הודות לשער ניצחון של אדריאן הורה בדקה ה-93.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של אוסקר סקאריונה
האדם שמחוץ לטנק ינצח: הכירו את הרכש החדש של מכבי תל אביב
דיווח: מכבי תל אביב ואולימפיאקוס נאבקות על אפה אמברוז

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור לצרפת? בן בסט/ברני ארדוב

אחרי תקופה ארוכה בה מכבי תל אביב חיפשה חיזוק לחלק הקדמי, סגנית האלופה הודיעה השבוע על צירופו של הקשר ההתקפי אוסקר סקאריונה. הארגנטינאי בן ה-31 חתם לשנתיים והפך לרכש הרביעי של שוטה ארבלדזה הקיץ אחרי יוסי בניון, יגור פיליפנקו ואייל גולסה. סקאריונה, שילבש את החולצה עם הספרה 5, עדיין ממתין להופעת הבכורה שלו במדי הצהובים, שעשויה להיות בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית מול פנדורי, והיום (שישי) הוא העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון.

אוסקר סקאריונה: "אני שמח להגיע למכבי תל אביב. שיחקתי שש וחצי שנים בשוויץ, שלוש שנים בטורקיה במדי קסימפאשה. אני אוהב להבקיע שערים, לשלוט בקצב המשחק ומקווה לעשות את זה גם כאן בישראל".

שיתוף הפעולה עם ארבלדזה: עבדתי עם שוטה במשך שנה וחצי, הוא מאמן גדול ואני שמח לשוב ולשתף איתו פעולה. אתן הכול כדי לעזור למכבי תל אביב להשיג את המטרות שלה, אני מאושר להיות כאן. אני יודע שזו קבוצה שמשתתפת באופן קבוע במפעלים הבינלאומיים, אחת המטרות שלנו היא להחזיר את האליפות למכבי תל אביב, ונעשה כל מה שצריך כדי לעמוד בה ובשאר המטרות".

אוסקר סקאריונה שחקן מכבי תל אביב עם שוטה ארבלדזה, ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבכורה מול פנדורי? סקאריונה עם החולצה הצהובה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully