וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה לרכוש מחצית מכרטיסו של שלומי אזולאי

הירוקים מעלים הילוך והציעו למכבי תל אביב 300 אלף יורו, בעוד גולדהאר דורש סכום כפול לכל הכרטיס. אזולאי לא יהיה בסגל למשחק מול גוריצה, מה שיאפשר לו לשחק באירופה עם חיפה. נמשכים המגעים עם גולסה ובירנבאום, הצהובים מוכנים לשלם על עטר פחות מחצי מיליון יורו

אתר רשמי

בווידאו: מכבי חיפה במחנה האימונים (מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מכבי חיפה הציעה למכבי תל אביב לרכוש מחצית מכרטיסו של הקשר שלומי אזולאי תמורת 300 אלף יורו. ההצעה הזאת הונחה על שולחנו של מיץ' גולדהאר אתמול (רביעי), כאשר כעת דורש בעלי מכבי תל אביב 600 אלף יורו על כל הכרטיס. לא ברור מדוע בחיפה מעוניינים במחצית הכרטיס של אזולאי, אבל המטרה להחתמתו ברורה לגמרי: במועדון הבינו שאזולאי רוצה מאוד לשחק אצל רוני לוי, מה גם שמדובר בשחקן שצמח במחלקת הנוער של המועדון. "אזולאי מועמד בכיר להצטרף", אישר לנו מקורב לעסקה אתמול. חיפה נמצאת בקשר גם עם אייל גולסה ואם אזולאי לא יגיע, ייתכן שהוא ינחת בכרמל. המטרה היא להשלים את העסקה עד השבוע הבא. גם המגעים עם הבלם האמריקאי סטיב בירנבאום נמשכים. בן אולסן, מאמן די סי יונייטד, קבוצתו של בירנבאום, אמר: "מי אמר לכם שהוא עוזב? הסוכנים שלו? סטיב הוא חלק מדי סי יונייטד".

אזולאי לא יהיה בסגל של מכבי תל אביב למשחק הערב מול גוריצה במוקדמות הליגה האירופית, כאשר ההערכה היא כי מדובר במהלך שנועד לאפשר לו לשחק בהמשך במדי מכבי חיפה באירופה, אם אכן הוא יצטרף לירוקים. עדיין אין סיכום בין שתי הקובצות, אולם ההחלטה של מכבי תל אביב מראה כי השחקן אכן בדרכו החוצה מהמועדון, ככל הנראה לכרמל.

עוד בנושא:
הכנה: מכבי חיפה הפסידה 2:0 לדינמו טביליסי
אביו של דגני: "מכבי חיפה הפכה את בני למנודה"

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך לכרמל? אזולאי/קובי אליהו

לגבי אלירן עטר, נראה כי מדובר בעסקה נפרדת לגמרי. במכבי תל אביב הבינו כי כרגע חיפה לא מעוניינת בעסקת טרייד, אבל מנסים לשכנע את נשיא המועדון יעקב שחר לשחרר את עטר תמורת סכומים דומים לאלה שחיפה הציעה על עסקת אזולאי. מכבי תל אביב מוכנה לשלם עד חצי מיליון יורו על עטר, בעוד שבחיפה לא השיבו על ההצעה משום שצעד כזה יכריז סופית על עזיבת עטר. "יכול להיות שרק עסקה אחת תצא לפועל בסופו של דבר", אמר מקורב למועדון.

במועדון לא מתרגשים מההפסד אמש לדינמו טביליסי, שהיה המבחן הראשון של הקבוצה העונה, אם כי משיחות עם מספר שחקנים עולה כי ישנן טענות למשחק ההגנה. "גארי קגלמאכר לא שיחק, זה נכון, אבל אין שום סיבה שנראה כך, במיוחד במחצית הראשונה. דינמו טביליסי הייתה גדולה עלינו אתמול, אבל זו רק תחילת ההכנה. נקווה שבמשחק מול לודוגורץ נראה אחרת לגמרי". המשחק הבא של הירוקים מול אלופת בולגריה ייפתח בשעה 19:00 בערב, ולאחריו ייערך המשחק שינעל את המחנה, מול אלופת אלבניה סקנדרבג (שלישי, 19:00).

הקבוצה ערכה הבוקר אימון קל לאחר המשחק אמש. גארי קגלמאכר ערך אימון מלא. גליינור פלט ממשיך לחזור לאימונים בהדרגה. הקשר גילי ורמוט, שענד את סרט הקפטן אתמול מול דינמו טביליסי: "אתמול זה היה המשחק הראשון שלנו, יש לנו עוד הרבה עבודה. חסרו לנו מספר שחקנים בכירים שאיתם ניראה הרבה יותר טוב. אנחנו עובדים קשה מאוד, מתגבשים חברתית ומקצועית ואין לי ספק שיהיו לכך תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully