וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לבלבל לליאונל מסי את הביצים"

בארגנטינה עדיין מלקקים את הפצעים אחרי פרישתו של הקפטן, אגדת העבר תקפה: "מספיק עם הקמפיינים להשארתו, לאו זקוק להירגע. לא אבקש ממנו בתקופה הקרובה לחזור", וגם: מה לחש אלכסיס למסי?

AP

בווידאו: גמר הקופה סנטריו

הודעת הפרישה של ליאונל מסי עדיין לא יורדת מהכותרות בארגנטינה. ברחבי המדינה פתחו בקמפיין מאסיבי על מנת להשאיר את הקפטן בשורות האלביסלסטה לקראת מונדיאל 2018, שיתקיים ברוסיה. אחרי שהצהיר כי הוא מעוניין שהפרעוש ישאר בנבחרת, דייגו מראדונה העניק היום (חמישי) ראיון לתקשורת בארצות הברית והעניק זווית נוספת על ההתפתחויות האחרונות.

"עבורי מסי הוא ווינר", פתח מראדונה והוסיף: "אבל הגיע הזמן שהקמפיינים כדי להשאיר אותו יפסיקו. אני חושב שצריך לתת לו לנוח אחרי הקופה. המצב כרגע הוא שמסי בחר לא לשחק עבור הנבחרת, ואם הוא לא ישנה את דעתו אז בנבחרת יצטרכו להציג צוות אחר עם רעיונות חדשים כדי לשמור על התחרותיות בסגל".

עוד בנושא:
זה לא אני, זה אתם: המסר האמיתי מפרישת מסי מנבחרת ארגנטינה
מסי מירר בבכי אחרי הגמר והודיע על פרישה מהנבחרת
רונאלדו: "צריך לכבד את מסי, כאב לי לראות אותו דומע"

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
הגנה מצד מראדונה. מסי/GettyImages

מראדונה הוסיף: "ניסיתי ליצור קשר עם לאו, אך לא הצלחתי לתפוס אותו. הבנתי שנשיא המדינה כבר דיבר איתו, לי לא היה מספיק מזל ושוחחתי רק עם חורחה (אביו של מסי). אני לא מתכוון לבקש ממנו לחזור בתקופה הקרובה כי הכול נורא טרי. הביקורות נגדו הן מטופשות. מעולם לא חשבתי שצריך לשיר את ההמנון בקול חזק כדי להנהיג את הנבחרת, כולם היו צריכים לתת לו לשחק בשקט נפשי ולא להטריד אותו בשטויות. מספיק לבלבל לו את הביצים, אנשים שמעולם לא בעטו בכדור על כר הדשא חשבו שהוא לא מספיק טוב כדי להוביל, זה הזוי. אם לא הצלחנו לנצח עם מסי אז צריך להסיק את המסקנות שמשהו לא היה בסדר וזה לא ליאונל. לא כיבדנו אותו מספיק, לא רצו אותו בנבחרת. כעת אנשים מבקשים סליחה ודורשים שהוא ימשיך בנבחרת".

העתיד: "הילד זקוק להירגע מכול מה שקרה בתקופה האחרונה כדי להרגיש נוח. אסור לנו לשבור את הכלים ולשגע אותו, מספיק להתעסק בנושא הזה. ליאונל לא אוהב את העיסוק האובססיבי בו, אני מכיר אותו כי בילינו מספיק זמן ביחד, אנחנו זקוקים למסי ועכשיו הזמן שלנו לחכות בשבילו".

אוהדי נבחרת ארגנטינה עם תמונה של ליאונל מסי. GettyImages
הקמפיין ייפסק?/GettyImages

אל מסע השכנועים של הקפטן הצטרף כוכב העבר מריו קמפס שהצהיר: "ארגנטינה הציגה טורניר נהדר בקופה מלבד הגמר. מסי יחזור לנבחרת, זו רק מכה קטנה בכנף עבורו. הוא יגיע לרוסיה בגיל מושלם כדי לזכות בגביע העולמי, אנשים לא הבינו כמה ההפסד הזה היה קשה עבורו. הוא אדם כמו כולם, לא חייזר שהפסדים צורמים עוברים לידו. הגיע הזמן ששאר השחקנים יתעלו עבורו, זה לא סוף העולם עבורנו אם הפסדנו ארבעה גמרים". בינתיים, בצ'ילה חשפו את השיחה בין אלכסיס סאנצ'ס לפרעוש בסיום הגמר. חלוץ ארסנל, ששיתף פעולה עם מסי בברצלונה, לחש על אוזנו: "אתה לא צריך לזכות באף גמר כדי השחקן הכי גדול בהיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully