וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "רונאלדו יישאר בריאל לנצח, לא ניתן לו לעזוב"

ריאל חגגה את הזכייה בליגת האלופות, הנשיא הצהיר: "זידאן שינה את ההיסטוריה שלנו כשחקן וכמאמן". השחקנים התקבלו במדריד על ידי 30 אלף אוהדים בגשם שוטף, פפה תחת מתקפה: "הוא כזה ז**". צפו במשדר

מערכת וואלה!

צפו במשדר הספורט היומי לסיכום גמר האלופות

ריאל מדריד חגגה הלילה (בין ראשון לשבת) זכייה מספר 11 בגביע האלופות/ליגת האלופות. הבלאנקוס איבדו יתרון מוקדם של סרחיו ראמוס, אבל שמרו על קור רוח בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה בדרך ל-3:5 אחרי 1:1 בתום 120 דקות.

ריאל נחתה במדריד במהלך הלילה והתקבלה על ידי מאות אוהדים נלהבים, כשהשחקנים המשיכו ישירות משדה התעופה לצעדה חגיגית לכבוד הזכייה. למרות גשם שוטף בבירה, השחקנים חשפו את הגביע בפני אלפי האוהדים שהמתינו ברחובות החל משעות הבוקר, והתאספו בהמוניהם בכיכר סיבלס, ממנו יצאה הצעדה. על פי הערכות, כ-30 אלף אוהדים הגיעו לחגוג עם השחקנים.

עוד באותו נושא:

ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות אחרי ניצחון על אתלטיקו מדריד
ההישג של זידאן, הרגע של ראמוס: מספרי הגמר

GettyImages

התגובות

זינדין זידאן: "אחרי כל העבודה שלנו, אנחנו מרגישים גאים לזכות בתואר הזה. הג'וב הזה נהדר. אני מאוד שמח ונהנה ממנו".

דייגו סימאונה: "קודם כל אני רוצה לברך את ריאל מדריד. פעם נוספת הם ניצחו אותנו - הפעם בפנדלים. התחלנו את המשחק בצורה רעה, אבל בהמשך חזרנו לעצמנו. במחצית השנייה יכולנו להשוות יותר מוקדם. אני לא יודע איזה הפסד יותר כואב - היום או בגמר לפני שנתיים. מה שעצוב לי זה שגרמנו כאב לכל האנשים ששילמו כסף כדי לבוא לפה ולעודד אותנו - ולא הצלחנו להעניק להם את מה שהם רצו".

סימאונה נשאל אם ימשיך באתלטיקו ואמר ש"המנצחים תמיד טובים יותר, הדרך היחידה היא להמשיך לעבוד, ועכשיו אני צריך לחשוב על מה החלק שלי בזה. אתן לפצעים להחלים בבית. זה לא קל, אבל אף אחד לא אמר שיהיה קל. עכשיו זה הזמן לחשוב. אני גאה בשחקניי, אני אוהב אותם, הם נתנו כל כך הרבה, על כל כדור, חלק עם שרירים תפוסים".

כריסטיאנו רונאלדו: "פנדלים זה תמיד כמו לוטו, אבל הראינו שיש לנו יותר ניסיון במעמדים כאלו. זה היה מדהים, לילה פנטסטי. משחקי גמר הם תמיד קשים והסגל שלנו הקריב הרבה. ידעתי שאכבוש את הפנדל המכריע, הייתי מלא ביטחון".

גארת' בייל: "קשה לתאר את ההרגשה, החבר'ה נתנו הכול. המועדון והאוהדים היו מדהימים לכל אורך המסע הזה. אתלטיקו שיחקה מצוין ואני קצת מצטער בשבילה, אבל גמר הוא גמר והיינו חייבים לנצח".

אטובוס השחקנים חוגגים עם אוהדי ריאל מדריד זכייה בליגת האלופות. רויטרס
אטובוס השחקנים חוגגים עם אוהדי ריאל מדריד זכייה בליגת האלופות/רויטרס
זינאדין זידאן מאמן ריאל מדריד בחגיגות הזכייה בליגת האלופות. רויטרס
זינאדין זידאן מאמן ריאל מדריד בחגיגות הזכייה בליגת האלופות/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חגיגות הזכייה בליגת האלופות ברחובות מדריד. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חגיגות הזכייה בליגת האלופות ברחובות מדריד/רויטרס
דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
כואב על האוהדים. סימאונה/GettyImages

קיילור נבאס: "זו הגשמת חלום שהיה לי מאז שהייתי ילד. היום החלום הפך למציאות. זו הייתה שנה קשה, אבל אני רוצה להודות לאלוהים שהיה טוב אלי. הייתי רגוע בפנדלים, ידעתי שמתישהו הם יחמיצו".

לוקה מודריץ': "הגיע לנו לנצח. צר לי על אתלטיקו, אבל אני שמח שניצחנו. ליגת האלופות זה המפעל של ריאל מדריד, התואר הזה שייך למועדון הזה ובגלל זה הוא הגדול בעולם".

קארים בנזמה: "זו הנאה גדולה. הייתה לנו עונה קשה, אבל נלחמנו עד הסוף והראינו איזו קבוצה אנחנו. הטבענו עוד חותם בהיסטוריה, אני שמח וגאה".

סרחיו ראמוס: "זה תגמול על כל העבודה הקשה שהשקענו. ידענו שיש לנו הזדמנות לעשות עוד היסטוריה אחרי עונה של עליות ומורדות וקיבלנו את מה שמגיע לנו".

בעולם הכדורגל מברכים

פלורנטינו פרס המושמץ, שספג שריקות בוז מחלק מאוהדי ריאל לפני ובמהלך המשחק, נראה מאושר בסיום ופיזר הבטחות לכל עבר. "רונאלדו יישאר פה בעונה הבאה, ולא רק זה - הוא יישאר פה לנצח", אמר הנשיא. "הוא אחד האנשים הכי חשובים בתולדות ריאל, הוא שינה את המועדון ויש לו חלק ענק בהיסטוריה שלנו. אחרי התואר הזה, הוא עוד יותר העמיק את הקשר עם מדריד ופיאר עוד יותר את המורשת של המועדון".

גם זידאן זכה לשבחים נדירים מפרס. "הוא שינה את ריאל ב-2001, והוא שינה אותה ב-2016. כבר בתור שחקן אני זוכר שהוא אמר לי 'פלורנטינו, יש לי את זה'. מה נגיד? הוא צדק. הייתה עונה קשה מאוד, הייתה חסרה לנו נקודה אחת בלבד כדי לזכות באליפות. אני לא רוצה לדבר על כל הנושאים שמסביב".

פרס הקדיש את הזכייה בתואר לאוהדי ריאל שנטבחו על ידי כוחות דעאש בעיראק. "הם בליבנו. המעשה הנתעב הזה אומר שאנחנו כמועדון צריכים לתמוך, כי הערכים שלנו מגיעים לכל העולם". בנוגע למחאה נגדו: "אני גאה להיות נשיא ריאל, על אוהדיה, ההיסטוריה שלה, והשחקנים הנהדרים".

פפה, שנראה מתחזה ונופל בתיאטרליות פעמיים במהלך הדקות בהן ריאל עדיין הובילה, ספג למחרת המשחק ביקורת קשה. גארי ליניקר צייץ : "פפה כזה ז**", וב'ספורט' הקטלאני מיהרו לצטט אותו ולהעלות ידיעה תחת הכותרת "ההתנהגות המבישה של פפה מסעירה את עולם הכדורגל". במאמר נכתב ש"פפה זעזע את הכדורגל העולמי עם ההתנהגות שלו, כשהתחזה בצורה גרוטסקית לא פעם אחת, אלא פעמיים, בניסיון לגרום להרחקה של אחד משחקני אתלטיקו מדריד".

גארי ליניקר תוקף את פפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully