וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניר ביטון וסלטיק חגגו לעיני הקהל הביתי, גרשון וסייף הובסו

אחרי שהבטיחו את האליפות במחזור הקודם, ההופס, עם הקשר בהרכב (90 דקות), חגגו עם האוהדים בסלטיק פארק לאחר 2:3 על אברדין. בלם גנט והקשר שיחקו 90 דקות ב-4:1 לקלאב ברוז'. רפאלוב לא היה בסגל

סלטיק חוגגת אליפות. GettyImages
חגגו, עכשיו לעיני הקהל הביתי. ביטון והחברים/GettyImages

* סלטיק חגגה היום (ראשון) אליפות לעיני הקהל הביתי ב-2:3 על אברדין, אחרי שהשלימה זכייה כבר במחזור הקודם, שלושה מחזורים לסיום העונה. הקשר ניר ביטון פתח בהרכב והשלים 90 דקות. סלטיק הוליכה 0:3 כבר אחרי 49 דקות, אך אברדין הצליחה לצמק ל-3:2. שני מחזורים נותרו עד לסיום העונה בסקוטלנד.

* בלם גנט, רמי גרשון, היה מעורב בשער הרביעי שספגה קבוצתו, כשכדור שנבעט לשער פגע בו ונכנס. תחילה, נחשב השער כשער עצמי של גרשון, אך מאוחר יותר שונה ונזקף לזכותו של תומאס מונייה. גנט הובסה 4:1 מול קלאב ברוז', במסגרת המחזור השביעי בפלייאוף העליון בבלגיה - כששלושה מחזורים נותרו עד לסיום העונה. המשמעות: ברוז', ששיחקה ללא ליאור רפאלוב הפצוע שלא היה בסגל, שמרה על פער שלוש הנקודות מאנדרלכט השנייה. גרשון השלים 90 דקות, גם קני סייף שיחק 90 דקות.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות בניצחון של קבוצתו גראסהופרס, 0:1 על לוגאנו, והיא תישאר שבוע נוסף במקום השלישי בשוויץ.

* קשר ויטסה ארנהם, שרן ייני, פתח בהרכב של קבוצתו והשלים 90 דקות ב-2:2 מול טוונטה בחוץ. ויטסה סיימה את העונה במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully