וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו החלים מפציעתו וישחק נגד מנצ'סטר סיטי"

אחרי שחזר אתמול לאימוני ריאל מדריד, הפורטוגלי הבהיר שהוא כשיר למשחק הגומלין מול האנגלים ברביעי והוסיף: "עם זידאן אנחנו מרגישים טובים יותר. הערצתי אותו כשחקן ואני מעריץ אותו כמאמן. למשחק בליגת האלופות יש הרגשה שונה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת 0:1 את סוסיאדד

בריאל מדריד ממשיכים להתכונן למשחק הגומלין החשוב מול מנצ'סטר סיטי ביום רביעי (21:45, ספורט 5) וקיבלו היום (שני) חדשות טובות מאוד. כריסטיאנו רונאלדו, ששב רק אתמול לאימונים, החלים מפציעתו ויהיה כשיר למשחק, כך על פי התקשורת הספרדית.

רונאלדו כאמור, שב לאימונים ונראה שהוא מרגיש משוחרר וחסר כאבים. היום, לאחר בדיקה נוספת, בריאל גילו שהפציעה בשריר של הפורטוגלי החלימה לחלוטין, הוא יתאמן היום ומחר ויהיה כשיר למשחק, אם כי לא ברור אם ל-90 דקות.

זינדין זידאן עוקב מקרוב אחרי הפציעה של רונאלדו ומעורב באופן ישיר בכל ההחלטות לגבי חלוקת העומס של השחקן.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
עוקב אחר ההתפתחויות. זידאן/רויטרס

רונאלדו התראיין לקראת המשחק מול סיטי ובעיקר החמיא למאמנו: "הערצתי את זיזו כשחקן והיום אני מעריץ אותו כמאמן. הוא עושה אותנו קבוצה טובה יותר ואנחנו מרגישים את האהבה ממנו. אני מאושר עבורו וחושב שהוא ימשיך בתפקידו".

על המשחק מול סיטי אמר רונאלדו: "יש לנו אתגר קשה, הכל אפשרי. סיטי הגיעה לחצי הגמר כי היא קבוצה מצוינת. היא הדיחה את פ.ס.ז' ברבע וזו משימה לא פשוטה. יש לה מעט מאוד מגרעות. לליגת האלופות יש הרגשה שונה, זה דופק שונה. זו תחרות מיוחדת. אני מרגיש כאילו כל משחק שלי בליגת האלופות הוא הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully