וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים מליגת העל: לאלה לא תורגל בהרכב, וינטרה מחוץ לסגל

מלך השערים של הפועל חיפה לא תורגל בהרכב באימון המסכם לקראת הפועל תל אביב. הבלם היווני של האדומים ביציע. עזרא עשוי לפתוח במכבי חיפה מול הפועל רעננה. ברונו נטש את אימון קרית שמונה ולא יהיה בסגל מול כפר סבא

one

משחקי המחזור

מכבי חיפה - הפועל רעננה (שבת, 17:45, אצטדיון חיפה החדש). שופט: עמית אלנקוה.

הפועל כפר סבא - עירוני קרית שמונה (שבת, 20:00, לויטה). שופט: ארז פפיר.

הפועל עכו - מכבי פתח תקוה (שבת, 20:00, אצטדיון עכו). שופט: לירן וקסברגר.

הפועל תל אביב - הפועל חיפה (שבת, 20:00, בלומפילד). שופט: זיו אדלר.

בית"ר ירושלים - בני סכנין (ראשון, 20:30, טדי). שופט: מנשה משיח.

מכבי נתניה - בני יהודה (ראשון, 19:00, אצטדיון נתניה החדש). שופט: סהר ארבלי.

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (שני, 20:55, בלומפילד). שופט: אלון יפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

15:55 הפועל עכו: המאמן ירון הוכנבוים, שלא מתכוון לשנות מערך, יאלץ להסתדר ללא אחמד קאסום וציון צמח המוצהבים. את מקומם בהרכב יתפסו גיא דיין ועלא ג'אפר. דילן סייס שנפצע אתמול באימון, עבר בדיקה בבית החולים ונמצא כשיר למשחק (עמית גולדשטיין)

14:41 הפועל תל אביב: עומרי אלטמן ועופר ורטה יחזרו להרכב ויפתחו במקום רמזי ספורי ולוקאס וינטרה. שני האחרונים איכזבו מאוד בתיקו נגד עירוני קרית שמונה לפני שבועיים ואפילו לא הוזמנו לסגל למשחק מחר. גל שיש וניר לקס יישבו על הספסל (עמית גולדשטיין).

14:30 בית"ר ירושלים: סלובודאן דראפיץ' ערך אסיפה קצרה לשחקנים ואמר להם לקראת סכנין: "אני יודע שהבטחנו את המקום השלישי אך ביום ראשון זה משחק של הרבה מעבר, משחק ששווה הרבה למועדון ולאוהדים. אני לא צריך להגיד לכם מה החשיבות של המשחק, כולנו מקבלים הודעות וסרטונים מאוהדים ואני רואה גם שכולכם דרוכים (אופיר סער).

14:14 הפועל כפר סבא: חן דילמוני שפתח במשחק האחרון ייעדר בגלל פציעה ולעמדת המגן השמאלי יחזור סמי אליקים. ביתר העמדות לא צפוי שינוי כאשר טל איילה ימשיך לקבל עדיפות על פני הוגו לופס. (יניב טוכמן)

13:00 בית"ר ירושלים: ניסו קפילוטו וטל כחילה צפויים להיות שני הבלמים במשחק נגד בני סכנין ביום א' בטדי. חסוס רואדה מורחק וכמו כן דוד קלטינס סבל מרגישות בשריר ובקבוצה בשלב זה לא רוצים לסכן אותו. אלעד גבאי אמור לשוב להרכב על חשבונו של אבישי כהן כמגן ימני. בבית"ר מבקשים מהקהל לא להיגרר לפרובוקציות ולהימנע מקריאות גזעניות שעלולות לעלות לקבוצה בזימון חוזר לבית הדין. כזכור, נגד הקבוצה עומד עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי (אופיר סער).

טל איילה שחקן הפועל כפר סבא (משמאל) עובר את קסאבייה תומא שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
ימשיך בהרכב. איילה/מגד גוזני

12:00 הפועל חיפה: מלך השערים של הקבוצה מהראן לאלה לא תורגל בהרכב של אלי כהן ולפי האימון היום הוא לא יפתח במשחק מחר מול הפועל תל אביב (שלמה וייס).

11:45: מכבי פתח תקוה: נאור פסר צפוי לחזור לאייש את עמדת המגן השמאלי, כאשר אליסון דוס סנטוס עשוי לשוב למרכז ההגנה, אם כי עודד גביש זוכה לעדיפות על פניו. מוחמד כליבאת עשוי לפתוח באחד האגפים, ייתכן שעל חשבון לירן רוטמן הצעיר (עמית גולדשטיין).

11:30 עירוני קרית שמונה: ברונו נטש את האימון אתמול ולא צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל כפר סבא. אופיר מזרחי לא מתאמן שלושה ימים וגם הוא בספק למשחק, כאשר הערב לאחר האימון המסכם יתברר אם הוא יעמוד לרשותו של שלומי דורה. הקבוצה יצאה היום לאימון בשכונת התקווה ומשם יסעו השחקנים למלון בו ישהו עד המשחק מחר. (שלמה וייס).

11:20 הפועל חיפה: הקשר יוסי דורה צפוי לשוב להרכב על חשבונו של דימיטרי באגה המוצהב שיהיה מחוץ לסגל (שלמה וייס).

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא תורגל בהרכב באימון המסכם. לאלה/אדריאן הרבשטיין

10:50 מכבי חיפה: שלושה חודשים אחרי הפעם האחרונה בה פתח בהרב וכחודש וחצי מאז ההופעה האחרונה (תשע דקות כמחליף מול בית"ר ירושלים) חן עזרא עשוי לקבל הזדמנות ב-11 של מכבי חיפה. הקשר תורגל בכנף שמאל ועשוי לקבל הזדמנות על חשבון איסמעיל ריאן שפתח במשחק האחרון.(עמית גולדשטיין)

10:33 עירוני קרית שמונה: הבלם לואיס גוטיירס נכלל בסגל הרחב (40 שחקנים) של נבחרת בוליביה לקופה סנטנריו וזומן למחנה האימונים שייפתח ב-22 במאי. שישה ימים אחר כך תמריא הנבחרת לארה"ב ובטורניר עצמו תפגוש בבית ד' את פנמה, צ'ילה וארגנטינה. (שלמה וייס)

10:27 הפועל עכו: הקבוצה תאפשר כניסה חופשית למשחק הביתי הכל כך חשוב מבחינתה מול מכבי פתח תקוה. המארחת מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים שהורידו אותה אל מתחת לקו האדום, ומקווה להיחלץ בעזרת אוהדיה. (עמית גולדשטיין)

ג'ון אוגו מתכונן לצאצא החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully