וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נגד תובע ההתאחדות: "כתב האישום הוגש בצורה חפוזה"

26.4.2016 / 19:42

ניר רשף מסרב לדחות את הדיון, עורך הדין מורן מאירי שלח מכתב תגובה בניסיון להשפיע על הדיין, שיקבל את ההחלטה הסופית: "התובע לא העלה כל נימוק ענייני מדוע לא לדחות את הדיון"

יוסי ציפקיס

בווידאו: צפו במשדר המיוחד מאולפן וואלה! NEWS

בזמן שמכבי תל אביב מחכה להחלטת הדיין האם לדחות את הדיון בעניינה, הצהובים שלחו היום (רביעי) מכתב תגובה להתאחדות לכדורגל בעקבות ההמלצה של תובע ההתאחדות ניר רשף שלא לדחות את הדיון שמתוכנן למחר (13:00). במכתב שנשלח על ידי עו"ד מורן מאירי, טוענת מכבי תל אביב כי אין כל נימוק ענייני מדוע שלא לאפשר לה להיערך כהלכה לדיון בעניינה תוך בחינת מלוא חומר הראיות הקיים.

עוד מצוין במכתב כי התובע ניר רשף הגיש את כתב האישום בצורה חפוזה מבלי לברר את מלוא העובדות ומבלי לקבל קודם להגשתו את מלוא הראיות הרלוונטיות. עוד במכבי טוענים שהתובע לא העלה כל נימוק ענייני מדוע לא לדחות את הדיון ולא הסביר איזה נזק ייגרם מדחייתו.

כעת ממתינים בקבוצה להחלטת בית הדין, כאשר מי שמחליט האם תהיה דחייה או לא הוא הוא הדיין שידון בנושא וצפוי לקבל החלטה בהמשך הערב. הדיון ייערך מחר בשעה 13:00, כך שלדיין אין הרבה זמן והוא צריך לפעול בצורה מהירה כדי ששני הצדדים יוכלו להיערך לדיון.

מהומה בסיום/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully