וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בירם כיאל נבחר לשחקן העונה של ברייטון

הקשר הישראלי של השחפים זכה לכבוד, לאחר 35 הופעות בליגה ושני שערים העונה. קני סייף הורחק, גנט ניצחה בתוספת הזמן. 36 דקות לביברס נאתכו בניצחון צסק"א מוסקבה בדרבי

בירם כיאל שחקן ברייטון (משמאל) מול צ'רלטון. GettyImages
זכה לכבוד. כיאל/GettyImages

בירם כיאל נבחר הערב (ראשון) לשחקן העונה של ברייטון. הקשר הישראלי הגיע לשחפים במהלך חלון ההעברות של החורף שעבר עם חוזה לשנתיים וחצי והפך במהרה לבורג מרכזי במרכז הקישור. העונה הוא רשם עד כה 35 הופעות וכבש צמד שערים בצ'מפיונשיפ האנגלית. שני מחזורים לסיום העונה, ברייטון במקום השלישי, בשוויון נקודות עם שתי המוליכות ברנלי ומידלסברו, כאשר שני המקומות הראשונים יובילו לעלייה ישירה לפרמיירליג.

* שלושה ימים אחרי שכבש בפנדל מול אנדרלכט, קני סייף הורחק במשחקה של גנט מול גנק, אך למרות זאת אלופת בלגיה ניצחה 1:2 עם פנדל בתוספת הזמן של רנאטו נטו הברזילאי ורחוקה כעת רק שלוש נקודות מקלאב ברוז' המוליכה. הקשר הישראלי גלש בצורה מסוכנת לעבר שחקן יריב וספג כרטיס אדום כבר בדקה ה-44, למרות שלא פגע בו. מאמנו היין ואנהאזברוק מחא כפיים בהתרסה לעבר השופט והורחק אף הוא. רמי גרשון השלים 90 דקות. לסיום העונה נותרו עוד חמישה מחזורים.

* ביברס נאתכו נכנס הערב כמחליף בדקה ה-54 וסייע לצסק"א מוסקבה להשיג ניצחון חשוב 0:1 בדרבי על דינמו מוסקבה. הבלם אלכסיי ברזוצקי הכריע שתי דקות לאחר כניסתו של נאתכו. צסק"א ניצבת במקום השני עם 50 נקודות, לאחר שרוסטוב הביסה 0:3 את זניט סנט פטרסבורג וניצבת בפסגה עם 51 נקודות.

* ניר ביטון השלים 90 דקות ב-1:1 של סלטיק נגד רוס קאונטי בפתיחת הפלייאוף העליון בסקוטלנד. לי גריפית'ס כבש לאלופה בדקה ה-23, אבל סטיוארט מורדוך השווה בדקה ה-64 והפער מאברדין השנייה עומד על תשע נקודות כשנותרו ארבעה מחזורים לתום העונה.

* סינטאיהו סלליך שיחק 69 דקות בהרכב מאריבור, שסיימה ב-2:2 ביתי מול קופר והחמיצה הזדמנות לעלות לפסגה הסלובנית על חשבון אולימפיה לובליאנה, לה יש עדיין נקודה יותר. מרואן קבהא לא נכלל בסגל.

* עידן ורד רשם 70 דקות בהפסד של אוטווה 2:0 מול אדמונטון ב-NASL. אוטווה עם נקודה אחת בלבד אחרי ארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully