וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בורדו גברה 1:2 על מונאקו, טורה ואונאס כבשו

הקבוצה של אולריך ראמה הפתיעה את הקבוצה מהנסיכות, שאיבדה נקודות חשובות במאבק על כרטיס לצ'מפיונס. החלוץ מחוף השנהב כבש ובישל לקשר. בלגיה: 90 דקות לגרשון וסייף ב-1:1 של גנט מול זולטה וארחם

רמי גרשון גנט. GettyImages
פתיחה מאכזבת לפלייאוף. גרשון/GettyImages

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית נפתח היום (שישי) בהפתעה גדולה כאשר בורדו מהתחתית ניצחה 1:2 את מונאקו בחוץ וסיבכה את הקבוצה מהנסיכות במאבק שלה על כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

החלוץ מחוף השנהב, תומא טורה כבש ראשון (45) ובישל לאדם אונאס בדקה ה-56. מונאקו, שלחצה בסיום, הצליחה להשיג שער מצמק בלבד משער עצמי של פרדריק גילבר (90+4). שלוש דקות לפני כן פנדל של ואגנר לאב נעצר אצל ז'רום פריור, כשהחלוץ כבש מהריבאונד אך השער נפסל בגלל כניסה מוקדמת לרחבה.

מונאקו, שהחזיקה בפער של חמש נקודות על פני ניס השלישית ערב המחזור, יכולה להסתבך אם הקבוצה של קלוד פואל תדהים את פ.ס.ז' בשבת. בורדו מצידה סימנה וי וברחה סופית מאימת התחתית בזכות ניצחון ראשון תחת שרביטו של אולריך ראמה.

בבלגיה, אירוע די נדיר קרה כשגם רמי גרשון וגם קני סייף שותפו במשך 90 דקות במשחקה של גנט. השניים פתחו את הפלייאוף העליון עם תיקו ביתי מאכזב של 1:1 מול זולטה וארחם. אמבאיי ליי כבש לאורחת (35), סוון קומס השווה לגנט (57).

* גל אראל שיחק 78 דקות ב-1:1 של זבישה בידגושץ' מול אולימפיה בליגה השנייה בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully