וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושת המועמדים הסופיים לכדור הזהב: מסי, רונאלדו וניימאר

כוכבי ברצלונה וריאל מדריד יתמודדו על התואר הנחשק, לואיס סוארס נשאר מחוץ לפודיום למרות שנה וחצי נהדרות. המועמדים למאמן השנה: פפ גווארדיולה, לואיס אנריקה וחורחה סמפאולי

one

בווידאו: תקציר הקלאסיקו האחרון עם ביצועי המועמדים

ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר - אלו הם שלושת המועמדים הסופיים לתואר הנחשק של כדור הזהב, כך הודיעה היום פיפ"א. המאוכזב שנשאר מחוץ לרשימה הזו הוא לואיס סוארס, כוכבה של ברצלונה שנהנה מעונה וחצי נהדרת. שלושת המועמדים הסופיים לתואר מאמן העונה הם פפ גווארדיולה מאמנה של באיירן מינכן, לואיס אנריקה מאמן ברצלונה שהוליך את הקבוצה לטרבל בעונה החולפת וחורחה סמפאולי המאמן שהוליך את נבחרת צ'ילה לזכייה בקופה אמריקה האחרון. המועמדים לתואר שער העונה: אלסנדרו פלורנצי, וונדל לירה וליאונל מסי. שלוש המועמדות לתואר שחקנית השנה בעולם הן קרלי לויד, איה מיאמה וסליה סאסיץ'.

רשימת המועמדים הקודמת כללה 23 שחקנים, אך היום צומצמה לשלושת הסופיים, כאשר מסי הוא המועמד המוביל לזכות בתואר בפעם החמישית בקריירה שלו אחרי העונה החלומית בשנה שעברה. הפרס הנחשק יחולק ב-11 בינואר בטקס גאלה מפואר שייערך בציריך.

ניימאר, החבר החדש ברשימה, נהנה מעונה וחצי נהדרות והתאקלם בצורה מושלמת בברצלונה. הוא היה הכובש השלישי בליגה הספרדית בעונה שעברה עם 22 שערים והעונה כבר יש לו 14 כיבושים. אגב, זו הפעם השישית ברציפות שהפרמיירליג לא שולחת אף נציג לפודיום של התואר הנחשק, האחרון שהצליח לשרוד את רשימת המועמדים הסופית היה פרנק למפארד ב-2005.

ניימאר, ליאונל מסי (במרכז), לואיס סוארס שחקני ברצלונה עם גביע האלופות. רויטרס
סוארס נשאר בחוץ/רויטרס

המועמדים לשער העונה

אלסנדרו פלורנצי

נגד: ברצלונה בליגת האלופות, תיאור: פלורנצי קיבל כדור באזור החצי, התקדם מעט ומטווח של 40 מטר הקשית מעל טר סטגן.

ליאו מסי

נגד: אתלטיק בילבאו בגביע הספרדי. תיאור: מסי קיבל כדור כ-40 מטר מהשער של בילבאו, חלף על פני ארבעה שחקני הגנה באסקית וסיים עם כדור ברשת של איראיסוס.

וונדל

במדי גויאננסה. תיאור: וונדל החליף מסירות עם שחקן נוסף ומהאוויר תוך כדי חצי מספרת בעט לרשת. צפו בביצוע.

פרס כדור הזהב במתכונתו הנוכחית מחולק על ידי פיפ"א מאז 2010 וניתן לשחקן שמקבל את מירב קולות העיתונאים והמאמנים מ-208 המדינות החברות בארגון. מאז שחולק הפרס התחלקו בו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו כאשר הארגנטינאי רושם שלוש זכיות רצופות והפורטוגלי שבר לו את הרצף עם שתי הזכיות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully