וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה לא מתרשמים מצ'לסי, מדוע התעמתו מוריניו וקוסטה?

למרות ה-0:4 הנוח מול מכבי תל אביב, בממלכה מודאגים לקראת מחזור הסיום מול פורטו ומבינים: "היכולת הזו לא תספיק". וויליאן היה היחיד שזכה לשבחים וגם: הממים המצחיקים על טל בן חיים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צ'לסי עלתה אמש (שלישי) לראש בית ז' אחרי ה-0:4 שלה בחיפה על מכבי תל אביב, אבל באנגליה לא התרשמו מהביצועים של האלופה שלהם למרות התוצאה הדי מרשימה. ב-BBC הדגישו את העובדה שחוץ מוויליאן, שחקני המפתח הנוספים של הבלוז כמו אדן הזאר ודייגו קוסטה רשמו עוד משחק מאכזב ולא הורגשו. "מוריניו מאמין שהקבוצה שלו מתחילה לצבור ביטחון אחרי פתיחת עונה מדכאת, אבל למרות היתרון המוקדם של קייהיל, רק בדקה ה-73 הבלוז הבטיחו את הניצחון והם יצטרכו להציג יכולת הרבה יותר טובה מול פורטו במחזור הסיום כדי להשיג את התוצאה שתעלה אותם לשלב הבא", נכתב.

קרלוס גרסיה: "כאב עצום", גולדהאר ידון על חיזוק

כבוד הדדי. יוקאנוביץ' ומוריניו/קובי אליהו

מארק שווארצר, פרשן ושוער העבר ששיחק בצ'לסי עם וויליאן, פרגן לכוכב המשחק ואמר ל"סקיי": "הבעיטות החופשיות שלו מדהימות, גם באימונים הוא תמיד היה טוב. אני לא חושב שהוא קיבל תפקיד מרכזי בקבוצה עד עכשיו, אבל העונה הוא ממש עשה צעד קדימה. הוא שחקן ההתקפה הכי מרשים בצ'לסי ולוקח אחריות".

באנגליה התעסקו לאחר המשחק כמובן גם בעימות שהתרחש בהפסקת המשחק בין מוריניו לדייגו קוסטה. ב"דיילי מייל" טוענים שהמאמן זעם על החלוץ על כך שלא תמך בהתקפה שניהל אדן הזאר אך מוריניו טען שהשניים השלימו והתנשקו לאחר המשחק. צ'לסי תארח במחזור הסיום את פורטו בקרב אדיר על המקום בשמינית הגמר כשבמקביל דינמו קייב תארח את מכבי תל אביב. לבלוז, שהפסידו 2:1 בדרגאו יספיק תיקו כדי להעפיל ולהשאיר את הפורטוגלים שהובילו את הבית הזה, בחוץ ברגע האחרון.

עוד באותו נושא

רוקסטאר: ז'וזה מוריניו, ההצגה הכי טובה בעיר

לכתבה המלאה

הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully