וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי קראגר: "רפא בניטס לא בחר את ההרכב של ריאל מדריד בקלאסיקו"

הבלם שהתאמן תחת הספרדי בליברפול טען: "בניטס משחק עם שני קשרים אחוריים, בקלאסיקו זה לא קרה. או שההנהלה התערבה או שהוא נכנע ללחץ השחקנים". אנצ'לוטי תומך בזידאן לעמדת המאמן

one

שלושה ימים עברו מאז שנערך הקלאסיקו הגדול בין ריאל מדריד וברצלונה, שנגמר בניצחון מהדהד לקטאלנים. למרות שעבר זמן מה, בתקשורת הספרדית בפרט והעולמית בכלל מסרבים להניח לנושא.

בלם העבר, ג'יימי קראגר, ששיחק תחת רפא בניטס בליברפול, משוכנע שמאמנו בעבר לא זה שקבע את ההרכב שיפתח בקלאסיקו. "זו לא קבוצה שרפא בחר", אמר קראגר. "אני פשוט מסרב להאמין לזה. או שההנהלה התערבה בבחירת ההרכב, או שהוא נכנע ללחצים של התקשורת או של השחקנים. רפא בדרך כלל משחק עם שני קשרים באמצע, כשהוא הותיר בחוץ את קאסמירו, אחד השחקנים הבולטים של ריאל מדריד העונה".

אחד המועמדים להחליף את בניטס אם זה יפוטר הוא עוזרו, זינאדין זידאן, שקיבל היום גב ממאמן ריאל מדריד לשעבר קרלו אנצ'לוטי: "הוא היה שחקן ענק ומצפה לו קריירה גדולה כמאמן. יש לו את כל האיכויות להיות מנג'ר פנטסטי - כריזמה, אישיות וניסיון. בעתיד אני חושב יוכל לאמן את ריאל מדריד או כל מועדון אחר, למען האמת. האם הוא האיש המתאים גם היום? כן, אני חושב שכן. כשזידאן מדבר, השחקנים מקשיבים. הדבר הכי חשוב למאמן הוא היחסים עם השחקנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט שהורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנושא אחר, השמועות בנוגע לכריסטיאנו רונאלדו גוברות. כוכב ריאל מדריד ספג שריקות בוז בשבת האחרונה מאוהדי הקבוצה במהלך התבוסה הביתי הכואבת 4:0 לברצלונה, ובאירופה יש לא מעט דיווחים על מעבר אפשרי שלו לפריס סן ז'רמן או לחזרה לקבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד.

פוסט של אנחל די מריה הצית אתמול עוד יותר את השמועות. הארגנטינאי, ששיתף פעולה עם רונאלדו במדריד עד השנה שעברה והיה עמו בקשרי חברות, כתב לו בפייסבוק "בקרוב ידידי, כריסטאנו רונאלדו", לצד תמונה של הפורטוגלי. לא ברור אם די מריה עצמו אכן כתב את זה, או שמא מדובר בנציגיו שאחראים על דף הפייסבוק שלו. מדובר בעמוד עם 256 אלף עוקבים, שבהמשך הורד. אשתו של די מריה טענה אחרי זה ש"אנחל לא משתמש בפייסבוק, ולא משתמש בטוויטר".

כמובן שהדיווחים מגיעים גם על רקע המתיחות בין רונאלדו לבין המאמן רפא בניטס, ואחרי שרונאלדו נראה לוחש דברים חמים באוזנן של לורן בלאן במפגש בין הקבוצות, כשבצרפת טענו כי הוא אמר למאמן הצרפתי ש"הקבוצה שלך משחקת כדורגל נהדר, הייתי מאוד רוצה לעבוד איתך". מנגד, אתמול (שני) פורסם ראיון עם סוכנו של כריסטיאנו, ז'ורז'ה מנדס, שבו הוא טוען כי "בלתי אפשרי" שהוא יעבור לפ.ס.ז' ושהשחקן "יסיים את הקריירה בריאל".

בפרמיירה של הסרט שלו רונאלדו שוב הותיר את האפשרות פתוחה, וכשנשאל על מעבר אמר "למה לא? אני בספרד עכשיו, אבל כמו שאמרתי הרבה פעמים בעבר, אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד".

עוד באותו נושא

סוף עידן הנרקסיזם? ניתוח התבוסה של ריאל מדריד לברצלונה בקלאסיקו

לכתבה המלאה
אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מתגעגע. פרגוסון ורונאלדו/רויטרס

אגב, גם באנגליה מצפים לחזרתו של כריסטיאנו רונאלדו למנצ'סטר יונייטד. פטריס אברה, שחקנה לשעבר של הקבוצה, אמר בראיון שאלכס פרגוסון האמין שרונאלדו יחזור וציפה לכך. לטענת הצרפתי, לפני הפרישה של פרגוסון בעונת 2012/13 הסקוטי אמר לו ש"אני בטוח ב-99 אחוז שכריסטיאנו יחזור". אברה הוסיף שרונאלדו עצמו התרגש מאוד בחזרה שלו לאולד טראפורד במדי ריאל מדריד במרץ 2013. אברה אמר ש"כריסטיאנו אמר לי 'לא ישנתי כל הלילה, אפילו דיממתי מהאף בגלל שהיו לי יותר מדי רגשות'".

בשבת מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל נשאל על רונאלדו ואמר ש"אנחנו מסתכלים על הרבה שחקנים, לא רק על רונאלדו, אבל יש שחקנים לא נגישים שאי אפשר להביא. עם רונאלדו, בוא נחכה ונקווה. הוא שחקן כנף מהיר שכובש שערים. אין מאמן בעולם שלא ירצה אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully