וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "נקווה לטוב לגבי רונאלדו, אין מאמן שלא רוצה אותו"

על פי עיתוני אנגליה, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד שלח רמז עבה לכוכב ריאל מדריד. השדים האדומים מעוניינים פעם נוספת בגארת' בייל, שסיפר: "אני לא בסיטואציה נוחה במדריד. מתגעגע לאוכל באנגליה"

one

לא רק בספרד בוחנים את השלכות הקלאסיקו מיום שבת, בו הביסה ברצלונה 0:4 את ריאל מדריד. גם עיתוני אנגליה עוסקים ללא הרף במשחק ההיסטורי בברנבאו, כאשר בממלכה בעיקר מדברים על שניים מכוכבי ריאל מדריד, שנראו אבודים לחלוטין וכעת, במסגרת המהפכה הגדולה שהבלאנקוס אולי מתכננים לקיץ הקרוב, עשויים לעשות את דרכם בחזרה לפרמיירליג.

מדובר כמובן בכריסטיאנו רונאלדו ובגארת' בייל, כאשר מנצ'סטר יונייטד, שהוזכרה בעבר לא פעם בהקשר של שני הכוכבים. השדים האדומים מנסים לשכנע את רונאלדו זמן רב לחזור לשורותיהם, לאחר שמכרו אותו לריאל מדריד בקיץ 2009. מיד לאחר הקלאסיקו צצו דיווחים לפיהם רונאלדו הודיע לנשיא ריאל, פלורנטינו פרס, שזה "או אני או בניטס" ואילו היום, לואי ואן חאל, מנג'ר יונייטד, צוטט במספר עיתונים בממלכה כאומר: "אנחנו בוחנים הרבה אפשרויות. נחכה לראות מה קורה עם רונאלדו, ונקווה לטוב. אין מאמן בעולם שלא ישמח לקבל אותו".

בייל, ששיחק בטוטנהאם ועבר לריאל לפני כשנתיים וחצי, לא ממש מסתדר בספרד וגם הוא עשוי לחפש את ההזדמנות לשוב לליגה בה הוא חש בנוח יותר. הוא כבש העונה רק שני שערים, שניהם אי שם באוגוסט, ב-0:5 על בטיס והוא נבחר לשחקן הכי גרוע על המגרש בקלאסיקו. הוולשי עצמו אמר אתמול לדיילי אקספרס, אחרי התבוסה: "אני מרגיש שהתפתחתי בריאל. אני לא בסיטואציה הכי נוחה לי וצריך להתמודד עם זה. בעונה שעברה לא הייתי טוב מספיק, בעיקר בחצי השני. אני גם מתגעגע לאוכל באנגליה. תמיד כשאני חוזר הביתה, אני מביא איתי למדריד שוקולדים ותה".

כריסטיאנו רונאלדו גארת' בייל ריאל מדריד. AP
שניהם, או אחד מהם, יעשו את הדרך למנצ'סטר בקרוב? רונאלדו ובייל בהלם בקלאסיקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully